Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vakantiehuis, -park ,in Zwolle

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vakantiehuis, -park ,in Zwolle
    Posted: 22 Juli 2015 om 19:42
kent er iemand van jullie een site waar ik een vakantiehuis of een bungalow niet ver van Zwolle kan vinden voor een weekend in september en voor 6 personen. En ook belangrijk zijn er winkels of zelfs winkelstraten in Zwolle?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2015 om 21:26
niet ver van Zwolle zou je ook Ommen/ Dalfsen/ Raalte kunnen zoeken .

En Zwolle is een hele leuke gezellige stad met meer dan genoeg winkels in gezellige straten en zelfs een leuke marktdag ik dacht op vrijdag
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2015 om 23:30
Originally posted by bep bep wrote:

... En ook belangrijk zijn er winkels of zelfs winkelstraten in Zwolle?

Serieus??? Een provinciehoofdstad waarvan je vermoed dat er geen winkels of winkelstraten zijn??
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 00:03
Landal? of Centerparks? Belvilla? Of bedoel je echt een losstaand huis niet in een park. Ben niet zo bekend in Zwolle. Anders googelen op vakantiehuis zwolle.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 00:28
landal heb ik gevonden op 12 km van zwolle, centerparks ben ik niet zo voor en weet ik niet of dat daar in de buurt ook is.en belvilla heb ik alleen maar appartementjes gevonden of kamers.
Ik wist niet dat Zwolle een provinciehoofdstad was en nog steeds is. Van provincies in Nederland weet ik liggen : Zeeland, Brabant en Limburg en dan Friesland vanboven links en Groningen rechts maar wat daar allemaal tussen ligt weet ik niet . En hoofdsteden ken ik er al helemaal niet van. Ik ben al blij dat ik die van Belgiƫ ken.

Dus we gaan naar Zwolle in welke provincie dan ook en ik ga daar niet verloren lopen op zoek naar een winkel(straat) terwijl de mannen naar een beurs zijn. En er zijn er genoeg om een hele dag te vullen? Want ik ken hier hoofdsteden waar je aan 2 uur genoeg hebt als je slentert.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 08:25
Heb je al gegoogeld op "handwerkzaak Zwolle"? Er moet een vrij grote zijn, want die opent in september een filiaal in Deventer.

Er zullen ook nog wel resten van de vesting te zien zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
batsjo View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer batsjo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 11:45
Zwolle heeft net zo veel winkels als Brugge. woon zelf in Ommen en winkel altijd in Zwolle. zijn meer dan 1 hobbywinkel. Pipoos, en stoffen annex wolzaak. stuur anders mij een privemail dan. lesonge1955@hotmil.com
Dinie
Groetjes Dinie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 11:54
ik heb je juist gemaild. Het beste je mailadres hier weghalen, het staat ook in je profiel en daar kunnen alleen leden het zien.
Hier open en bloot is het voor de hele wereld zichtbaar.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 12:31
Roompot?

Als ik google kom ik nog hierop: Molecaten Park De Leemkule

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 13:04
bedankt lelie. Die molecaten is al het dichtste bij zwolle.

Ik (in feite jullie) heb dus drie parken gevonden :
1 in Hattem
1 in dalfsen en
1 in loo oldenbroek of zoiets.

Bedankt allemaal, kunnen we gaan beslissen hetwelk het wordt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 13:33
Mag ik even roepen dat je Zwolle en Zwolle hebt net als Hengelo ? Dus in Gelderland en Overijssel, niet dat Bep straks verdwaald is . . .
of op het verkeerde bungalowpark zit.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 14:35
ik maar zoeken. Ik hoorde een dik uur geleden een gil en wist niet waar die van kwam. Van hier dus. Die twee zwolles, plakken die op de kaart aan elkaar? Of ligt er nog iets tussen?

Ik denk dat het het grote Zwolle is want er zou een hele grote vogelbeurs plaatsvinden in september. De mannen gaan daar naartoe en ik ga met mijn schoonzus winkelen dan (als we het vinden)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 15:22
Waar ligt dat andere Zwolle dan ??

Ik heb in het beste boek van de weg gekeken en daar staan wel twee Hengelo's in maar ik zie geen twee keer Zwolle .

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 15:42
Die vogelbeurs wordt altijd in de IJssel hallen in Zwolle gehouden . Het is dus de provinciehoofdstad van Overijssel waar je moet zoeken

Een paar jaar geleden zijn daar nog bezoekers ziek geworden vanwege de papegaaienziekte als ik me goed herinner
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 15:56
oei en is dat besmettelijk? Anders moet ik nog mondmaskers gaan halen ook en nog een dikke maand met een mondmasker oplopen voor alle zekerheid.
Nee mensen dragen het niet over op andere mensen heb ik juist gelezen. En ik kom daar niet in die hallen dus.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 17:27
Tripadvisor vind ik altijd wel een prettige site voor een overzicht (en ook niet onbelangrijk; recensies).

Geen hotel begrijp ik?

Ik heb voor je gezocht naar vakantiewoningen in een straal van 25km rond Zwolle. Je kan de zoekcriteria altijd aanpassen, bijvoorbeeld ook zoeken naar hotels, of zoeken in een straal van 50km rond Zwolle.

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 18:16
Landal landgoed 't Loo ligt 12 km van Zwolle. Op Zoover krijgt het goede recensies, ben er zelf nooit geweest, maar ben op zich goede klant bij Landal. Als het je wat lijkt pm me dan, dan kan ik je misschien verder helpen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2015 om 23:19
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Mag ik even roepen dat je Zwolle en Zwolle hebt net als Hengelo ? Dus in Gelderland en Overijssel, niet dat Bep straks verdwaald is . . .
of op het verkeerde bungalowpark zit.

Net als mutti ben ik ook heel benieuwd waar jij die andere Zwolle dan hebt liggen?
Twee Hengelo's, dat weet ik (gisteren nog door de kleinste van de twee gereden en vorige week nog in de grootste van de twee geweest).
Maar dit is voor het eerst van mijn leven dat ik hoor van een tweede Zwolle...
Niet in mijn atlas, niet bekend op internet, dus ik ben benieuwd.

@bep: sorry, ik wist even niet dat je uit Belgie komt, logisch dat je dan niet weet dat Zwolle best wel een grote stad is.
Er is trouwens veel meer te doen dan alleen maar winkelen.
Beklim de Peperbus voor een mooi uitzicht.
Uit mijn hoofd is er ook een rondvaart over de singel en de grachten. Tja en verder is er nog veel meer te doen in zwolle en omgeving, zie deze site voor meer inspiratie.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 00:11
Ach C'th dat is niets hoor. Ik beschouw het als een compliment dat je aan mij niet kunt lezen dat ik uit Belgie kom (En daarom ook de u en de uw).

En ik denk dat lw gelijk heeft hoor.
http://www.afstand-berekenen.com/afstand-van-zwolle-gelderland-naar-zwolle-overijssel en
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwolle_(Gelderland)

er zit 66 km tussen die twee.

En Aranince, nee geen hotel voor mij. Ik wil eten wanneer ik honger heb en niet wanneer het uur er is. Plus dat ik liever een beetje ruimte heb en 's avonds ondersteboven in een zetel wil kunnen hangen. Ook bedankt voor die link.

En kvdl, mijn broer die ook meegaat is al op dat park geweest en dat was best goed zei hij maar ik dacht iets dichter bij Zwolle te kunnen vinden. En het is Lelie gelukt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 17:18
Wist ik ooit veel, maar hier roepen ze vaak Zwolle bij Grolle (Groenlo) - vandaar, dus ik dacht laat ik ook eens wijsneuzerig doen LOL.
Het is een buurtschap, da's toch iets anders dan een plaats. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns