terug van weggeweest |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 September 2015 om 20:21 |
zo Wij zijn weer thuis. we zaten 10 dagen op de campingmooie camping op de Veluwe maar ja die regen regen regen ik was het zat.
ik voelde me net een goudvis in een kom. thuis is het beter alleen heb ik nu geen zwembad, en dat vind ik wel heel erg. |
|
oant Sjen
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
jammer,van het weer.maar het gaat ook best koud worden.Vanacht maar 6 graden. Hopelijk komt er nog een mooi najaar en kun je nog gaan zwemmen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de Veluwe dat ligt toch in Gelderland hé? (Ik begin de provincies ongeveer weten te liggen). Dan heb jij ook meegedaan aan het record.
Mijn broer zat ook in Gelderland op een camping en stuurde regelmatig een bericht. En op een gegeven moment krijg ik dus een bericht wij hebben een record gehaald van 60 uren regen aan één stuk. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je regen over de hele provincie rekent zou dat best kunnen.
maar het waren plaatselijke buien. de zware onweers buien waren nachts. met heeel veel water. ja dan sopt het de volgende dag behoorlijk. en is fietsen een probleem, tenminste voor mij. |
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach bloem het zwembad komt vanzelf!
t gaat ws morgen gigantisch regenen. campings zijn leuk, maarre alleen met mooi of in iedergeval droog weer. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
je hebt gelijk
|
|
oant Sjen
|
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij zijn ook weer op de terugweg naar huis,nog het weekend in Oudewater het weer zit helaas niet echt mee op het moment.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger was het Bingo, als er werd gezegd dat er plaatselijk regen zou vallen, Apeldoorn zat er altijd bij. Hier en daar een bui was altijd hier. Maar de laatste tijd valt het mee. We hebben ook wel eens droge buien.
Overigens vind ik het al koude-voeten-weer. Ik lig 's nachts te zweten met ijsklompjes aan mijn enkels. Met het raam open, dat wel. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vannacht een warme kruik in bed gehad geslapen als een roosje |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn elektrieke deken met extra voetenwarmte ligt nog op zolder. Maar ik heb wel ergens pittenzakjes, die helpen ook wel bij het inslapen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik slaap juist heel slecht als het erg warm is. Maar regen op de camping is bij mij ook niet favoriet. Dit jaar ben ik in Rundumhausen op
vakantie en boeit het me allemaal niet zo, ik neem het zoals het is.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
het voordeel van een camper is dat je snel kunt vertrekken en dat hebben we dan ook maar gedaan.
|
|
oant Sjen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow een camper, ow ow ow kwijl. Wij hebben gewoon nog een de Waard, dus ik heb het nooit zo op campings in een dal naast een rivier.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij fietsen en de tent, lees klein koepeltje , gaat achterop, kamperen wordt dan snel kreperen!
maar deze week zijn alle kampeermiddelen nix! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |