CLOSED - Testers voor haakpatroon Engel gezocht |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Crochet time
Duizendpoot Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 September 2015 om 19:15 |
Ik ben op zoek naar 2 a 3 testers die mijn haakpatroon van een beschermengeltje willen uitproberen. Het is een amigurimui engeltje. Haak niveau is momenteel ingeschaald op gevorderd. Zelf ben ik zo'n 8 a 10 uur bezig met het maken van het engeltje. Ik hoor het graag als er iemand interesse heeft.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik weet al zeker 2 mensen die ervoor geschikt zijn en dat zelfs graag doen, ikke niet hoor. Maar als ze zich hebben aangemeld kan ik zien of ik ze al een beetje ken
|
|
|
|
Crochet time
Duizendpoot Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zou geweldig zijn .
Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de hulp. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me leuk, heb wel zin om het te doen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
sorry ik heb niet met patronen
|
|
oant Sjen
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook wel helpen met testen. Al eerder gedaan dus
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil me wel aanmelden.
|
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je nog iemand nodig hebt, laat het me maar even weten
|
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook wel helpen hoor
|
|
Groetjes Teunie
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft inmiddels iemand iets van het engeltje gehoord?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
nope
|
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee, niks gehoord
|
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
Crochet time
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, dat ik niets van me heb laten horen.
Ben even offline geweest. Ontzettend blij met jullie reacties. Ik zal degene die het engeltje willen testen de benodigde informatie sturen. Alvast bedankt allemaal |
|
Crochet time
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties op het testen van mijn Engel. Het benodigde aantal testers hebben ondertussen gereageerd. Ik weet niet precies hoe ik een aanvraag moet sluiten dus vandaar in een reactie. Bedankt allemaal. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als er over een jaar reacties van newbies komen van "Ik wil ook wel een engeltje haken", gewoon niet reageren, dan zakt het topic vanzelf weer naar onder. Dat gebeurt zo vaak, terwijl de mensen uit het topic allang niet meer op de hobbydoos verschijnen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als er nu nog een tussen aanhalingstekens reactie komt is het het ultieme bewijs dat er niet gelezen wordt.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij kun je ook de titel van het topic veranderen, als je bij de 1e post via post options, wijzig bericht selecteert.
|
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Inmiddels dus wel wat gehoord
Het balletje rolt haha |
|
Crochet time
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip. Na wat heen en weer scrollen heb ik de optie gevonden.
Echt nog een beginner hahahaha. Maar ik leer het al. Groeten Crochet time |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
en Bep....zaten diegene erbij?
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |