Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gehoorvraag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gehoorvraag
    Posted: 08 September 2015 om 08:14
Mijn man heeft een hoortest gedaan, bij Beter Horen en bij de oorarts. Volgens de arts is het ouderdom. En mag hij zelf weten of hij een gehoorapparaat wil of niet. Ik heb eerlijk gezegd niet veel fiducie in Beter Horen, omdat ik het idee had dat ze ons een duur apparaat willen aansmeren, waar mijn man dan naast de eigen bijdrage van 25 % ook nog bijna het volledige bedrag van de gewone eigen bijdrage moet betalen.
"U staat nog midden in het leven en dan hebt u deze nodig". Zonder naar zijn leefsituatie te vragen. Hij zit de hele dag aan de computer en als het even kan, laat hij mij boodschappen voor hem doen, boeken, kleine elektronica en dergelijke. Hij is geen lid van een vereniging, gaat liever niet naar verjaardagen, kortom zijn sociale leven heeft geen last van zijn hoorprobleem. Ik baalde van alles twee keer zeggen en dat doe ik niet meer. Het enige waar hij tegenaan liep, was dat hij de mannen van Voetbal Inside niet goed meer kon verstaan na de zomervakantie. En daar is een apparaat voor, dat hij wil aanschaffen.

Heeft iemand van jullie ervaring met audiciens? Ik heb de indruk dat Beter horen weliswaar heel goede apparatuur heeft, maar ook heel dure prijzen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2015 om 09:28
Mijn ervaring is dat ze meer in het doosje liggen wat ik zo hoor van anderen

Als mijn zusje mij belt moet ze even haar gehoorapparaat UIT doen .
Wat wel helpt is dat ding op de tv en vervolgens zo'n beugel die hij dan alleen gebruikt .

Waarom ga je niet voor een second opinion naar Specsavers of zo ? Kijken waar die mee aankomen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2015 om 11:03
Ja, dat vind ik ook. Maar Beter horen zit op ons winkelcentrum en Specsavers en Hans Anders zitten in het centrum. Waar ik dus heenga, als hij daar iets van nodig heeft.

Zijn opa wachtte zo lang met het aanschaffen van een gehoorapparaat, dat hij gek werd van de geluiden, die ineens op hem afkwamen. En het ding dus nooit indeed. Heel gezellig, als je op visite hard moet schreeuwen en gebaren. Daar wilde ik dus niet aan beginnen thuis.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2015 om 11:41
Er valt altijd wel iets te klagen en in sommige situaties werken die apparaten niet, maar vaak ook wel. Vooral in de thuissituatie waar je 2 liedjes
voor 1 cent moet zingen. Alhoewel, eerst aandacht vragen en dan de vraag stellen soms ook helpt.
Voor de tv heb je speciale oplossingen, ik zou eerst overal rondkijken voordat je iets aanschaft.
Hoorapparaten zijn niet goedkoop, maar rondkijken en zoeken naar de juiste oplossing is dan nodig.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2015 om 12:43
Mijn oma draagt ze (gelukkig) wel. Die heeft ze van specsavers
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2015 om 20:19
Mijn schoonvader heeft nu ook een hoorapparaat en is er heel tevreden van. Het was heel duur, maar voor hem de investering zeker waard. Hij ging bij Laperre, maar dat is vrees ik enkel in Belgiƫ.
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2015 om 12:03
Ton mag een apparaat uittesten bij Schoonenberg. Hij is er net over opgebeld. Gelukkig neemt hij actie, want ik verwacht spoedig een telefoon met blauw zwaailicht nodig te hebben.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2015 om 12:57
Kijk daar heb je wat aan . Want ieder gehoor probleem staat niet op zich zelf .Net zoals er niet voor ieder zichtprobleem een oplossing is

Als je veel ruis krijgt word je ook stapeldol .
Weet je dat er gewone en oplaadbare batterijen verkrijgbaar zijn ??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2015 om 10:49
Ja, zo ver waren we al. En er zijn apparaten om het geluid van de tv te versterken.

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2015 om 15:32
Mijn zoon draagt 2 app. En moest weer nieuwe en dacht maar eens naar B.Horen te gaan.      Er was weinig animo van de verkopers om een juiste app. voor hem te vinden en merkte dat het binnen bepaalde tijd beslist moest worden, geen service dus voor een groot bedrag......... Hij is verder gaan zoeken en dat is op afspraak, een jonge ondernemer die in zijn opleiding niet dat vond wat hij er van verwachte en is opnieuw begonnen, en dat merkte je . Er wordt na """ passen en meten """"". En proef/ horen pas tot aankoop overgegaan   Mijn zoon is eindelijk bij de juiste terecht gekomen.             Ik wens jullie Succes
groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns