Mochilla CAL Onderkant |
Reageer |
Autheur | |
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 September 2015 om 19:01 |
Ik kan me herinneren dat er een tijdje geleden een Mochilla CAL was... (via facebook??).
Nu zag ik her en der dat de onderkant/bodem van de tas een mooie ster bevatte. Heeft iemand voor mij het patroon van de onderkant van die tas? Voor mijn laatste nichtje zou ik namelijk ook nog een mochilla met haar naam erop maken en eigenlijk vond ik die ster aan de onderkant hier wel heel leuk bij passen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb je iets gestuurd, maar je moet maar kijken of het het juiste is en of het volledig is.
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank!
Het ging me alleen maar om de bodem, de rest van het patroon met de letters e.d. die ontwerp ik zelf. Is niet zo moeilijk, gewapend met een excel werkblad.. alleen die bodem... daar wist ik me even geen raad mee (want dat is niet overal even veel steken, zoals op het tasdeel zelf wel het geval is) |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |