Fenna garen |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 September 2015 om 12:25 |
|
Heeft iemand nog Fenna garen kleurnummer 86386 of 86302 over?
De dichts bij zijnde Wibra is telkens uitverkocht helaas. Zou graag een bol of 6 voor een vest kopen
|
||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
helaas...
|
||
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik weet niet welke kleur dit is. Maar misschien heb je een foto. Toevallig moet ik morgen bij Wibra zijn dus dan kan ik kijken of ze het hebben.
|
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Na de nummers gegoogeld te hebben, heb ik ze ook niet. Op marktplaats waren verschillende googelhits maar als je er dan op klikte was de advertentie al weggehaald.
|
||
|
||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik heb vd 86386 nog 3 bollen.Ik heb er mijn vest/jas van gemaakt en ben de laatste stukken van een pocho bezig..Dus waarschijnlijk nog 250 gr.ik zal ze bewaren voor het geval dat....
|
||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Volgens mij heb ik boven nog verschillende bollen van verschillende kleuren liggen.
Ik zal na het eten even zoeken voor je |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
86386 is die blauw groen oranje bruin kleur - ik ben er pas voor gevallen, maar ik heb de Wibra helaas niet naast de deur en ik heb me niet overkocht.
Dus ik hoop dat een van de andere dozen wat voor je vindt en anders kijk ik de eerstvolgende keer, want dan kriebel ik het op mijn vaste lijstje.
|
||
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hier in limburg bij de wibra hebben ze mij verteld als je vraag wanneer er bij hun de vracht binnenkomt (hier is dat op donderdag) dan kan je bellen of het erbij zit dan kan je vragen of zij ze vast willen houden hier houden ze dan vast op de dag dat je gebeld heb tot de volgende dag maar vraag dan ook naar hun telefoonnummer anders moet je naar het hooftkantoor bellen |
||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
|
Houden ze het vast voor je?? Hier in Twente niet. Bij drie vestigingen geprobeerd, maar ik moest maar gewoon zsm komen, vasthouden doen ze niet.
Verder vrees ik dat ik MG teleur moet stellen. Ik had die kleur, maar heb die onlangs verkocht/geruild voor een mooie blauwe kleur. Sorry. Iemand dood maken met een blije mus ... |
||
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ze doe het hier ook alleen met de fenna garen omdat ze nooit weten of het erbij zit wand anders krijgen ze alleen de kleuren die nog in het centraal magazijn ligt en toen ik er naar op zoek was kreeg toch echt hun nummer om te bellen hoor dus ze meende het echt
|
||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, die telefoonnummers waren het probleem niet, de verkoopsters die ik aan de lijn kreeg waren het probleem... Ze wilden wel vertellen of er wel of geen Fenna binnengekomen was, maar achteruitleggen, dat doen ze niet...
|
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hier moet je bij de padvinders hebben gezeten om het te vinden, sta je voor de kast met wol - netjes alles op kleur Saskia & Bianca.
De onderste planken met "katoen" zijn een rommeltje (te glad om netjes te blijven liggen), naast de kast wat andere bollen nieuwerwets garen.
Diepe zucht, geen Fenna en terwijl je dan wegloopt spot je zakken Fenna onder zon gazen bak op pootjes, je hebt er al die tijd een
meter vanaf gestaan, jaha met de rug . En dan zie ik eigenlijk nooit de kleuren, die ik hier langs zie komen.
|
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
als ik hier in de dichtstbijzijnde fennawinkel kom, moet ik mijn Marty Feldman ogen opzetten. Eneke die het schap afspeurt en de andere die al de grote kartonnen dozen onder die gazen bakken spot. Als het niet in het schap te bespeuren valt, trek ik die kartonnen doos eronderuit en mijn schap oog richt zich dan op een verkoopster om, als het ook niet in de doos zit, te vragen of er in het gangeske ernaast geen fenna in de dozen zit.
En soms heb je geluk en is er een vriendelijke en wil die verkoopster zien en ja dan komt er een hele doos te voorschijn maar meestal zeggen ze dat het er niet meer is dan hoeven ze er niet te kijken. |
||
|
||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Het gaat om deze kleur en anders deze Maar de bovenste vind ik het mooiste! Bedankt voor het mee kijken
|
||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En vergeet geen mesje of schaar mee te nemen om dichte dozen bij het plakband te openen .
|
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik vind het al fijn dat je toch voor me kijkt, ik ga verder met m'n zoektocht, bedankt
|
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bij ons zit de Wibra niet om de hoek helaas, ik moet er echt een stuk voor om, dus bel ik altijd eerst, maar altijd krijg ik een "nee"!
Of ze het weg zouden leggen weet ik niet eens.
|
||
koffiebuikje
Post Options
Thanks(0)
|
|
MG probeer het hier ik dacht dat dit het kleurnummer is http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/breien-en-haken/m963364529-fenna-garen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr |
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja klopt, ik heb haar al gemaild maar hoor niets meer terug
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Die liggen vast wel elders in de winkel. Als er hoog in de kast mooie kleuren liggen, haal ik even een bezemsteel en sla ik ze naar beneden. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |