Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fenna garen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fenna garen
    Posted: 14 September 2015 om 12:25
Heeft iemand nog Fenna garen kleurnummer 86386 of 86302 over?
De dichts bij zijnde Wibra is telkens uitverkocht helaas.
Zou graag een bol of 6 voor een vest kopen
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 14:20
helaas...
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 14:49
Originally posted by By MG By MG wrote:

Ik weet niet welke kleur dit is.
Maar misschien heb je een foto.
Toevallig moet ik morgen bij Wibra zijn Big smile
dus dan kan ik kijken of ze het hebben.
Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 17:04
Na de nummers gegoogeld te hebben, heb ik ze ook niet. Op marktplaats waren verschillende googelhits maar als je er dan op klikte was de advertentie al weggehaald.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 17:08
ik heb vd 86386 nog 3 bollen.Ik heb er mijn vest/jas van gemaakt en ben de laatste stukken van een pocho bezig..Dus waarschijnlijk nog 250 gr.ik zal ze bewaren voor het geval dat....
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 17:24
Volgens mij heb ik boven nog verschillende bollen van verschillende kleuren liggen.
Ik zal na het eten even zoeken voor je
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 18:39
86386 is die blauw groen oranje bruin kleur - ik ben er pas voor gevallen, maar ik heb de Wibra helaas niet naast de deur en ik heb me niet overkocht.
Dus ik hoop dat een van de andere dozen wat voor je vindt en anders kijk ik de eerstvolgende keer, want dan kriebel ik het op mijn vaste lijstje.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 20:33
hier in limburg bij de wibra hebben ze mij verteld als je vraag wanneer er bij hun de vracht binnenkomt (hier is dat op donderdag) dan kan je bellen of het erbij zit dan kan je vragen of zij ze vast willen houden
hier houden ze dan vast op de dag dat je gebeld heb tot de volgende dag
maar vraag dan ook naar hun telefoonnummer anders moet je naar het hooftkantoor bellen

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 20:58
Houden ze het vast voor je?? Hier in Twente niet. Bij drie vestigingen geprobeerd, maar ik moest maar gewoon zsm komen, vasthouden doen ze niet.

Verder vrees ik dat ik MG teleur moet stellen. Ik had die kleur, maar heb die onlangs verkocht/geruild voor een mooie blauwe kleur. Sorry.
Iemand dood maken met een blije mus ... Smile
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 21:05
ze doe het hier ook alleen met de fenna garen omdat ze nooit weten of het erbij zit wand anders krijgen ze alleen de kleuren die nog in het centraal magazijn ligt
en toen ik er naar op zoek was kreeg toch echt hun nummer om te bellen hoor dus ze meende het echt
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2015 om 23:08
Ja, die telefoonnummers waren het probleem niet, de verkoopsters die ik aan de lijn kreeg waren het probleem... Ze wilden wel vertellen of er wel of geen Fenna binnengekomen was, maar achteruitleggen, dat doen ze niet...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 10:42
Hier moet je bij de padvinders hebben gezeten om het te vinden, sta je voor de kast met wol - netjes alles op kleur Saskia & Bianca.
De onderste planken met "katoen" zijn een rommeltje (te glad om netjes te blijven liggen), naast de kast wat andere bollen nieuwerwets garen.
Diepe zucht, geen Fenna en terwijl je dan wegloopt spot je zakken Fenna onder zon gazen bak op pootjes, je hebt er al die tijd een
meter vanaf gestaan, jaha met de rug LOL. En dan zie ik eigenlijk nooit de kleuren, die ik hier langs zie komen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:08
als ik hier in de dichtstbijzijnde fennawinkel kom, moet ik mijn Marty Feldman ogen opzetten. Eneke die het schap afspeurt en de andere die al de grote kartonnen dozen onder die gazen bakken spot. Als het niet in het schap te bespeuren valt, trek ik die kartonnen doos eronderuit en mijn schap oog richt zich dan op een verkoopster om, als het ook niet in de doos zit, te vragen of er in het gangeske ernaast geen fenna in de dozen zit.
En soms heb je geluk en is er een vriendelijke en wil die verkoopster zien en ja dan komt er een hele doos te voorschijn maar meestal zeggen ze dat het er niet meer is dan hoeven ze er niet te kijken.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:40
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Originally posted by By MG By MG wrote:

Ik weet niet welke kleur dit is.
Maar misschien heb je een foto.
Toevallig moet ik morgen bij Wibra zijn Big smile
dus dan kan ik kijken of ze het hebben.

Het gaat om deze kleur

en anders deze

Maar de bovenste vind ik het mooiste!

Bedankt voor het mee kijken
blogspot.nl/

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:41
En vergeet geen mesje of schaar mee te nemen om dichte dozen bij het plakband te openen .

Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:42
Originally posted by C4th C4th wrote:

Houden ze het vast voor je?? Hier in Twente niet. Bij drie vestigingen geprobeerd, maar ik moest maar gewoon zsm komen, vasthouden doen ze niet.

Verder vrees ik dat ik MG teleur moet stellen. Ik had die kleur, maar heb die onlangs verkocht/geruild voor een mooie blauwe kleur. Sorry.
Iemand dood maken met een blije mus ... Smile

Ik vind het al fijn dat je toch voor me kijkt, ik ga verder met m'n zoektocht, bedankt
blogspot.nl/

Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 11:44
Bij ons zit de Wibra niet om de hoek helaas, ik moet er echt een stuk voor om, dus bel ik altijd eerst, maar altijd krijg ik een "nee"!

Of ze het weg zouden leggen weet ik niet eens.
blogspot.nl/

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 20:58
MG probeer het hier ik dacht dat dit het kleurnummer is

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/breien-en-haken/m963364529-fenna-garen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2015 om 22:19
Originally posted by koffiebuikje koffiebuikje wrote:

MG probeer het hier ik dacht dat dit het kleurnummer is

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/breien-en-haken/m963364529-fenna-garen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ja klopt, ik heb haar al gemaild maar hoor niets meer terug
blogspot.nl/

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2015 om 10:35
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

En vergeet geen mesje of schaar mee te nemen om dichte dozen bij het plakband te openen .

Die liggen vast wel elders in de winkel. Als er hoog in de kast mooie kleuren liggen, haal ik even een bezemsteel en sla ik ze naar beneden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.359 seconden.
Lang Yarns