Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eén dwaas

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eén dwaas
    Posted: 12 Oktober 2015 om 17:40
Volgens mijn moeder kon één dwaas meer vragen stellen dan 1000 geleerden konden beantwoorden.

Soms komen er vragen langs, waarvan ik denk "Is dat nu echt je probleem of wil je gewoon even je stem laten horen op het forum?" Ik heb net serieus geprobeerd uit te rekenen hoeveel vierkante meters je met 'één bol kunt breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2015 om 18:11
Ach... het houd je van de straat
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2015 om 19:41
Je was geïntrigeerd zullen we maar denken. Ik had ook net jouw antwoord gelezen en dacht - yeah right volgende vraag
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 00:20
ach, het schijnt gezond te zijn om je hersens te blijven gebruiken.

Het lijkt me trouwens onmogelijk om dat uit te rekenen... de een haakt/breit nu eenmaal losser dan de ander...
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 09:01
Originally posted by C4th C4th wrote:

ach, het schijnt gezond te zijn om je hersens te blijven gebruiken.

Het lijkt me trouwens onmogelijk om dat uit te rekenen... de een haakt/breit nu eenmaal losser dan de ander...

Dus kun je het alleen voor jezelf berekenen door een proeflapje in de patroonsteek op te meten en dat weer uit te trekken of te wegen op een brievenweegschaal.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 10:16
Ik heb zelf zo'n breiprogramma en die doet dat ook op die manier, hoe groot is je proeflap in steken en toeren en hoe zwaar is het.
Omdat het een computer is kan hij beter rekenen dan ik en weet hij hoeveel steken er in een ontwerp zitten en dan roept dat ding vervolgens
Je hebt xxx gram nodig, als je dan te weinig hebt kun je b.v. voor kortere mouwen kiezen. Ik zie Susy Ranner in haar blog dat ook altijd doen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.152 seconden.
Lang Yarns