Eén dwaas |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Oktober 2015 om 17:40 |
Volgens mijn moeder kon één dwaas meer vragen stellen dan 1000 geleerden konden beantwoorden.
Soms komen er vragen langs, waarvan ik denk "Is dat nu echt je probleem of wil je gewoon even je stem laten horen op het forum?" Ik heb net serieus geprobeerd uit te rekenen hoeveel vierkante meters je met 'één bol kunt breien. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je was geïntrigeerd zullen we maar denken. Ik had ook net jouw antwoord gelezen en dacht - yeah right volgende vraag
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach, het schijnt gezond te zijn om je hersens te blijven gebruiken.
Het lijkt me trouwens onmogelijk om dat uit te rekenen... de een haakt/breit nu eenmaal losser dan de ander... |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dus kun je het alleen voor jezelf berekenen door een proeflapje in de patroonsteek op te meten en dat weer uit te trekken of te wegen op een brievenweegschaal.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zelf zo'n breiprogramma en die doet dat ook op die manier, hoe groot is je proeflap in steken en toeren en hoe zwaar is het.
Omdat het een computer is kan hij beter rekenen dan ik en weet hij hoeveel steken er in een ontwerp zitten en dan roept dat ding vervolgens
Je hebt xxx gram nodig, als je dan te weinig hebt kun je b.v. voor kortere mouwen kiezen. Ik zie Susy Ranner in haar blog dat ook altijd doen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |