Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede voornemens

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Goede voornemens
    Posted: 14 Oktober 2015 om 12:50
Ik heb net drie sjaals af voor mede gymsters. Ik moet nog een roze gemêleerd truitje met korte mouwen afwerken. Dan een pop voor een medesosijs aankleden. En dan...neem ik me voor om geen wip's en ufo's meer te maken. Waar ik aan begonnen ben, moet helemaal klaar met knopen en al, vóór ik iets nieuws op de pennen mag zetten.

Er kunnen nog ufo's en wips op zolder liggen, als ik die vind, moet ik die ook afmaken of wegdoen.

Ik ben benieuwd of ik het echt volhoud. Vaak zit ik bij de tv te breien of haken en dan lijkt het me niet leuk om knopen, drukkers, ritsen en naaigaren te gaan zoeken in mijn hobbykamer. Dus in uiterste nood zal ik me geroepen zien op een volgend project op de pennen te zetten tijdens die film of dat programma.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 13:14
Ik zou het niet kunnen, maar ik wens je sterkte toe - je moet ten slotte nog 10 dozen . . .
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 14:16
zo je bent er vroeg bij, met goede voornemens!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 15:46
Het kenmerk van "Echte Goeie Voornemens" is dat ze op elk moment van kracht kunnen zijn. Maar ik vrees dat deze hoeveelheid breiklussen niet helemaal zou passen bij de rest van mijn taken. Big smile    
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 18:06
Ik wens je succes met je goede voornemen Magtelt. En er is niks mis mee om tijdens het tv kijken even een wat eenvoudiger werkje ter hand te nemen Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 20:39
Lachennnnnnn ... goede voornemens maken is ook mijn sterke kant, ze echt tot uitvoer brengen iets minder... Magtelt, als het jou gaat lukken ga je dan een workshop geven voor degenen bij wie het niet lukt, ik meld me als eerste aan want er zal beslist een wachtlijst ontstaan..
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 11:58
Och, het is net als met een klusjeslijst maken. Als eerste schrijven: klusjeslijst maken. Dan heb je in ieder geval één ding om door te strepen. Komt er niets van terecht, dan staat er een bak voor oud papier.
"
IK zeg altijd tegen mezelf: "Zet de laptop uit", en als ik het gedaan heb: "Grote meid". Zo zal het met de goede voornemens ook wel gaan, behalve dat ik dan geen grote meid ben. "Wat heb ik nou gezegd? Eerst dat ding afwerken!"..."Ja maar..."

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 17:20
Ik had ook het goede voornemen, althans voor mij, niet voor anderen, om geen opdrachten, taken of verzoeken meer aan te nemen en alleen nog te maken wat ik zelf wilde haken of breien. En jawel, op de soos werd ik benaderd voor een gebreide col. Ik heb vriendelijk gezegd dat ik al maanden vooruit volgeboekt ben. Ben ik ook, ik heb zeker drie dingen voor mezelf op een klusjeslijst staan.

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 18:31
Slechts drie dingen? Wow. Als ik kijk naar de hoeveelheid dozen wol die ik heb staan en dan bedenk hoeveel projecten dat zijn... En ondertussen begin ik steeds weer aan andere dingen....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2015 om 20:23
Het gaat nog steeds goed, ik hecht draadjes af vóór ik een nieuwe bol ter hand neem. Maar ik had me ook voorgenomen dat ik alleen nog voor ikke ga haken en breien, andere mensen mogen even wachten, een paar jaar of zo. En nu kreeg ik toch weer twee verzoeken, waarop ik heb geantwoord dat ik de eerste maanden volgeboekt ben. Ik vind het wel vervelend en droom er zelfs over, maar ik heb zo veel plannen voor leuke projecten. En cols of sjaals zijn toch niet zo duur bij Zeeman? En wat heeft een (achter)kleinkind nou aan een niet eens door oma zelf gehaakte sjaal of gebreide col?

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2015 om 20:19
Ik las vorige week een tip aan iemand die ook (te) vaak " bestellingen" kreeg dat ze, als ze weer een verzoek kreeg, een heel hoge prijs voor het artikel te noemen zodat de vrager aftaaide, plat gezegd..ik vond het wel geinig..;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2015 om 10:01
Een cursusje haken of breien aanbieden helpt in ieder geval niet. Dan roepen ze "Maar jij kunt dat véél beter!"

Wat moet ik doen als mensen die hoge prijs accepteren? Ik zeg nu dat ik de eerste maanden volgeboekt ben. Hebben ze dan iets winters nodig, dan is kopen de beste optie.

Ik merk gewoon dat ik mijn territorium aan het afbakenen ben. Een andere vriendin wilde aldoor met me mee naar gym en ik hield die boot af met vage smoesjes. Maar nu heb ik gezegd, dat ik in een hecht groepje zit en dat het niet eerlijk zou zijn als wij ons dan zouden afzonderen. Dat ik haar daarom niet mee wil. Het zou de harmonie verstoren.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2015 om 12:03
hilarisch, ik zie het al voor me Magtelt die haar territorium afbakent.
En niet zoals de dieren maar met een flesje parfum boom per boom, struik per struik besproeien. (Grapje hoor.)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2015 om 15:45
Ik zie aan de katten hoe het beter niet kan. Hoewel kopjes geven natuurlijk een charmante manier is om te zeggen: Dit mens of object is van mij.

Het is een beetje moeilijk te vatten voor mensen die mij als ja-knikker kennen, dat ik nu ineens zo'n overjarige puber ben. Nee heb je en nee kun je krijgen. Ik ben met mijn 65sdte herboren en dus eigenlijk 2.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.219 seconden.
Lang Yarns