Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baby kabeltrui

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elstak View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elstak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baby kabeltrui
    Posted: 17 Oktober 2015 om 11:27
Wie o wie kan mij helpen aan een breipatroon voor een kabeltrui voor een baby van 1 of 1 1/2 jaar.
Die zou ik heel graag willen breien voor mijn neefje.
Heel hartelijk dank alvast.
Groetjes Els
Back to Top
leontine View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer leontine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 12:28
In breiboek van phildar nr 54 staat een kabeltrui (nr 17) voor baby's ik ben er naar opzoek.
Heb me net aangemeld op het forum maar snap niet waar je een bericht / oproep kan plaatsen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 12:36
leontine, lees dan even de hartelijk welkom
http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html
daar word je al veel wijzer uit
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 12:42
Elstak, bij drops en Jessica tromp zijn er zeker te vinden

http://www.jessica-tromp.nl/babybasisbreipatronentruivestbabymode.htm
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 12:57
Leontine

Als je die speciale trui wilt breien zal je toch het breiboek van phildar aan moeten schaffen of je moet het ergens kunnen lenen want ik denk niet dat daar een los/gratis patroon van in omloop is Maar kijk eens bij Drops design zoals Bep al schreef want daar staat er wellicht ook wel een die je mooi vindt .

Je bericht plaats je onder patroon gezocht en als je even de link van Bep aanklikt van forum hobbydoos word je ook een stuk wijzer .

In iedergeval welkom op dit forum
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 17:15
Er liggen ook altijd wel bladen met baby/peutertruien in de Bruna of Primera. Die kun je inkijken of er een kabeltrui bij zit. Met een gewoon truipatroon gaat het mis, omdat kabels in de breedte steken vreten.

Soms vind je ook breiboeken in de bibliotheek. Je hoeft geen lid te zijn om ze in de leeszaal in te kijken (en een fotootje te maken op je mobiel, maar dat heb je niet van mij).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns