Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit wordt Jesse's buddyhondje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dit wordt Jesse's buddyhondje
    Posted: 01 November 2015 om 19:20

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 19:26
Nou,die foto ging me toch snel......
Dit is Bink.nu 5 weken en nog lekker met zijn broertjes en zusjes bij zijn mama. Op 1 december mogen ze Bink ophalen.Na de gewone puppytraining,gaat Jesse samen met Bink op cursus om Bink op de juiste manier aan Jesse te laten wennen .Jesse gaat ook leren om Bink alleen met gebaren commando's te geven. Jesse is helemaal idolaat van honden.op het obsessiev af...dus die kan niet wachten tot hij komt.
Jesse heeft complex autisme..adhd en oca(dwang vanuit angst)...Jesse speelt thuis nooit buiten maar gaat dus ook leren dat het samen met Bink wel kan.Spannend en heel erg leuk.Ben vorige week ook even wezen kennismaken met Bink.Owwww.je smelt bij zo'n klein hondje.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 20:01
een chocolade labrador? En Bink is wel een heeeele mooie naam.
Zo'n kleine puppy steelt altijd je hart en vooral als ze naar je toe komen en schoon gaan zitten voor u en met zo'n smachtende oogjes je aankijken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 20:18
Wacht maar tot ze je breiwerk van de trap stelen of op de deurkozijnen knagen LOL
Maar dat kan dus een hond, die een ziende begeleidt - mooi, ik hoop dat ze veel aan elkaar zullen hebben
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 23:09
Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh een bruine Lab!!!!
Valentijn glitter plaatjes
Ik heb tranen in m'n ogen...........mijn lieve Gijs is 
2 1/2 jr geleden in moeten slapen (ouderdom).
Hij was ook zo'n dotje toen ie bij mij kwam.....
Maar niet alleen toen ie klein was hoor Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 23:19
Een lieve foto van een bijzonder koppel! De vriendschap straalt eraf. 
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 23:24
Mooi zeg. Prachtig dat honden (en andere dieren) op deze manier mensen kunnen helpen bij een fijner leven.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2015 om 10:51
nou aan de foto te zien wordt dit een echt tweemansschap!!
gaat vast goedkomen tussen die twee!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2015 om 11:13
Heerlijke foto hij is al helemaal verliefd op bink
Zal fijn zijn als hij naar buiten kan samen later!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2015 om 11:19
Twee lieve kopjes bij elkaar. Ik hoop dat Jesse er heel veel plezier van en hulp aan zal hebben. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pleun View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pleun Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2015 om 09:41
Een ontroerende foto!
Groetjes Pleun
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2015 om 10:47
Ik hoop voor jullie dat Jesse heel veel baat heeft bij Bink

Het zindelijk krijgen zal nog een hele klus voor jullie zijn .
Ik heb zelf puppies opgevoed tot blindengeleidehond .
De eerste nachten lagen ze in een kartonnen doos met kruik en wekker naast het bed . Die afstand werd steeds groter totdat ze alleen beneden konden blijven . Ik stond 's nachts om 4 uur buiten om ze te leren in de goot te plassen .
Als je dan later hoort dat hun baasje daar meer last van hebben dan gemak omdat ze ze liever uitlaten op een stukje groen is dat wel even slikken .

Ik hoop dat het voor Jesse een enorme vriend wordt en hem over drempels heen helpt .
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2015 om 11:17
O,dat is natuurlijk wel een hele klus om die hondjes al die handelingen te leren?.Ja,als je daar nachtenlang vroeg voor opgestaan bent en er zoveel energie in gestopt hebt is dat inderdaad wel slikken.maar goed van je omdat te doen.Ja.wij hopen ook dat het hem gaat helpen.Hij is een hele grote dierenvriend en gaat nu als het maar even kan mee naar Lola.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2015 om 15:40
Wat goed, dat Jesse samen met Bink op cursus mag. Dat is voor beiden heel goed. Wat zullen ze daardoor een sterke band krijgen. Ik hoop dat ze samen heel erg gelukkig zullen zijn.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2015 om 20:42
Ontroerende foto. Goed idee zo'n buddyhond. Op de woon en werkvoorziening voor mensen met ASS van de GGZ instelling waar ik werk "werkt" ook een therapiehond. Geweldig wat die hond voor elkaar krijgt wat mensen niet lijkt te lukken. Ik wens Jesse heel veel plezier met Bink!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns