Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

leuke patroon breisteek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: leuke patroon breisteek
    Posted: 13 November 2015 om 22:32

In het Frans welliswaar, maar met behulp van de vele foto"s en vertaling van steken op  http://www.walhalla.nl/page:378_breiterminologie_frans_nederlands   
moeten we toch een heel eind kunnen komen.Wink    

Let op, dit is niet het juiste IPadres voor de vertalingen. De eerste a moet een o zijn. Maar het lukt niet om dit goed te krijgen.

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2015 om 22:43
die heb ik ook al efkes op mijn todolijstje staan.

Die vind ik gewoon prachtig.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2015 om 23:24
Deze link werkt niet. Je moet de a in walh.... vervangen door een o, dus wolh..... 
Als je op deze site de correcte naam typt komt het er altijd fout uit.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2015 om 11:28
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Deze link werkt niet. Je moet de a in walh.... vervangen door een o, dus wolh..... 
Als je op deze site de correcte naam typt komt het er altijd fout uit.

Dat komt door een beveiliging op de site van walhalla zelf merk ik nu. Ik geef het juiste adres op, maar het wordt telkens vanzelf veranderd in Walhalla. 

Ook wanneer ik het adres alleen als tekst hier invoer lukt het niet. Wanneer ik kijk bij preview ziet het er goed uit, maar wanneer ik update staat er toch weer walhalla. gek wordt ik ervanConfused

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2015 om 11:52
Klopt Hulten, ik weet het. Ik bedoelde de eigenlijk dat degene die de link gebruikt het in het adres moet veranderen. Ik heb het ook regelmatig gehad met deze site. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik ontdekte dat ik geen typefout gemaakt had!!! Zou het echt een bescherming van W olhalla zelf zijn? Is dan niet goed voor hun eigen publicity.
Groetjes, Lida.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2015 om 12:21
Ja, dat snap ik dus ook niet. Er zijn meer sites die dit hebben, zo'n verborgen code in hun adres.

Ik merk het ook wanneer ik op Pinterest iets wil zetten en ik van die site geen leuke foto kan pinnen. 
Er komt dan alleen het adres van de website in een vierkant dat dan lijkt alsof het met kruissteek is geborduurd. Erg vreemd en inderdaad geen goede promotie voor je website.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2015 om 18:56
Volgens de website zou het aan automatische spellingcontrole moeten liggen. Dus nu ff testen met smartphone. walhalla

Oké ook zo lukt het dus niet.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2015 om 08:38
Heel apart en als je de beschrijving ziet eigenlijk best makkelijk om na te maken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2015 om 12:53
Nee het ligt aan de instelling van de hobbydoos, ik denk dat het onder het onderdrukken van reclame van andere woltoko's valt.
Maar ja, echt tegenhouden doe je dat niet . . .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2015 om 13:46
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Nee het ligt aan de instelling van de hobbydoos, ik denk dat het onder het onderdrukken van reclame van andere woltoko's valt.

Dat is precies wat ik ook denk. 
Groetjes, Lida.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2015 om 18:50

Ja en dat je dat niet tegenhoudt, zeker niet op deze manier als iedereen zich erover verwonderd en iets probeert Wink
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2015 om 20:17

Ja en dat je dat niet tegenhoudt, zeker niet op deze manier als iedereen zich erover verwonderd en iets probeert Wink

Dan mogen ze ook Zeeman en Wibra wel gaan onderdrukken.LOL Maar ik geloof echt niet dat het daar aan ligt. Anders zou ik bij Pinterest hier geen problemen mee moeten hebben toch?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.813 seconden.
Lang Yarns