Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oliebollentrui

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oliebollentrui
    Posted: 19 November 2015 om 08:43
Op de site van Telegraaf Vrouw staat een oproep om allemaal aan een oliebollentrui te beginnen. Er is nog geen patroon, maar er wordt al wel gezegd welke garens je daarvoor moet bestellen. De schrijfster is niet wild van de rookworstentrui.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2015 om 10:26
Ik heb het opgezocht en wat ik eigenaardig vind is dat ze al wel weet hoeveel bollen wol van welke kleur je nodig gaat hebben, maar een patroon heeft ze nog niet.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2015 om 12:10
Dat noemen wij dan een oliebol. De mensen die nu al die garens gaan kopen zijn ook oliebollen.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2015 om 13:28
Haha, dat vind ik ook een goeie; al van tevoren weten hoeveel je van welke kleur aan garen nodig hebt, terwijl er helemaal nog geen patroon beschikbaar is. Ik begin er niet aan!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2015 om 13:50
Ik brei wel gewoon weer een "ik ben een kerstbal" trui - glim glim, mijn hemel een oliebollentrui - moet ik die aan als ik strax oliebollen
bak ? Dan kan hij daarna meteen in de zak van Max.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2015 om 16:49
Straks komen er allerlei etenswaartruien: een biefstuktrui, een broccolitrui, een hutspottrui.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2015 om 19:24
Leuk voor lady Gaga
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns