Oliebollentrui |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 November 2015 om 08:43 |
Op de site van Telegraaf Vrouw staat een oproep om allemaal aan een oliebollentrui te beginnen. Er is nog geen patroon, maar er wordt al wel gezegd welke garens je daarvoor moet bestellen. De schrijfster is niet wild van de rookworstentrui.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het opgezocht en wat ik eigenaardig vind is dat ze al wel weet hoeveel bollen wol van welke kleur je nodig gaat hebben, maar een patroon heeft ze nog niet.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat noemen wij dan een oliebol. De mensen die nu al die garens gaan kopen zijn ook oliebollen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, dat vind ik ook een goeie; al van tevoren weten hoeveel je van welke kleur aan garen nodig hebt, terwijl er helemaal nog geen patroon beschikbaar is. Ik begin er niet aan!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik brei wel gewoon weer een "ik ben een kerstbal" trui - glim glim, mijn hemel een oliebollentrui - moet ik die aan als ik strax oliebollen
bak ? Dan kan hij daarna meteen in de zak van Max.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Straks komen er allerlei etenswaartruien: een biefstuktrui, een broccolitrui, een hutspottrui.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk voor lady Gaga
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |