Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iets anders

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Iets anders
    Posted: 02 December 2015 om 14:22
Ik koop elk jaar bij Euroland zo'n maandkalender, meestal met hondjes, poesjes of vogeltjes. Daar staan lekker grote vakken op om afspraken en verjaardagen te noteren en aan te geven wanneer de oude kranten, groen afval of restafval worden opgehaald.

Maar dit jaar hebben ze ook een treinenkalender, met elke dag een kleine foto en twee grotere foto's per maand. Dus als je man ook een treinenfan is, allemaal naar Euroland. Van € 9,99 voor 3,99. Ik hang de poesjes in de keuken, waar ik altijd de dingen van die dag bekijk, de andere? Tja meestal in het toilet. Waar nu die van Top Gear hangt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2015 om 14:24
Bedankt voor de tip Magtelt, ik heb een schoonzoon die helemaal treinofiel is.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2015 om 15:44
Hebben jullie ook nog een stoomtrein? Ton heeft een boekje over onze stoomtrein Apeldoorn-Dieren, met de mooiste foto's. Ik kan me van onze vroegere Zeeuwse vakanties Kruiningen-Perkpolder herinneren.

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2015 om 17:51
Tussen Goes en Hoedekenskerke rijdt de stoomtrein. Kruiningen Perkpolder was de veerboot naar d'n overkaant (Zeeuws Vlaanderen).  Die is al lang weg maar wordt hier nog steeds node gemist. Niet in het minst vanwege de overheerlijke erwtensoep en kroketten die er werden verkocht.Wink
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2015 om 19:55
Ik herinner me het veer Kruiningen Perkpolder van de weersvoorspelling

Het veer Kruiningen Perkpolder is uit de vaart genomen . Zo mis ook nog wel eens de waterstanden Lobith Grave enz
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2015 om 18:06
O ja, die waterstanden op de radio herinner ik me ook nog en dan komt gelijk weer in mijn herinnering: cha cha cha, wat zullen we eten...hier is de groenteman. 
En nu ik daar aan denk: Tante Hannie die zwaaide naar alle kinderen op de televisie op woensdagmiddag. Dan zaten we met alle kinderen uit de buurt voor die enige tv die er was in de buurt. 

Voor je het weet komen we weer uit bij die stoomtrein waar het topic mee begon LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2015 om 18:21
Het klokje van 7 uur en dus...met koning Kaskoeskielewan en nar Krokeledokus. Ochtendgymnastiek met een pianotingeltje en "Bips samenknijpen alsof er een cent tussen zit, dames". Ida de Leeuw van Rees: Met naald en draad voor u paraat. Knutsel mee met Piet Maree.

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2015 om 18:36
haha, leuk hè al die dingen die dan weer terug in je herinnering komenSmile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns