Ik heb ook beestjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 December 2015 om 16:13 |
![]() ![]() In totaal ca 50 gemaakt, voor kerstfeest van de kerk. Edit: tikfout |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een leuke verzameling! Waarschijnlijk zijn ze bedoeld om weg te geven bij het feest?
Op de eerste foto zie ik 2 beestjes van gekleurde wol: oranje, geel, blauw, wit... Is dat toevallig "Royal" van Zeeman? Daar heb ik vorig jaar een trui van gebreid. Maar voor een beestje is die wol ook erg leuk. |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
Wow, das een mooie boel bijeen!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Wat leuk zo samen. 50 toe maar, een hele menagerie is het dus.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
@ Kamilla,
Volgens mij wel, heb daar e.e.a. gekocht. Heb ook wol gekregen. Maar er staat me iets bij dat ik die gekleurde zelf heb gekocht. Viel me erg mee, hoe het werkte voor de beestjes. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Jeetje wat veel heb je er gemaakt. Leuk stel zo bij elkaar.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
mooi stel.
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
allemaal beestjes, zoveel beestjes
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Gelukkig zijn het gehaakte beestjes. Toen ik de titel zag begon ik spontaan te krabben in mijn haar.
En worden die dan verpakt of verloot? |
|
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Wat leuk!!!
![]() Ik vind ze allemaal
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Grinnik, Bep is me net voor... Ik begon ook al overal jeuk te voelen.
Mooi stel, vooral die van de tweede foto vind ik heel erg mooi (en gezien het feit dat hij een foto voor zichzelf alleen heeft, schat ik in dat jij er ook wel weg van bent) |
|
![]() |
|
Ze worden verloot.
Om scheve kindergezichtjes te voorkomen. De beer, op de aparte foto krijgt iets speciaals. De liefde van mijn leven heeft uitgerekend hoeveel haaksteken er in zijn gegaan. En wie het raadt, of er het dichtste bij zit wint hem dan. Opbrengst is voor het kerkewerk. Dank voor de positieve reacties! ![]() |
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
beestjes!!
das een hele dierentuin! leuk, een gezellige beestenbende dus! |
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Ze zijn mooi, dat worden veel blije gezichtjes.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
dank voor al de lieve woorden.
|
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Wat een vrolijk koppel.
|
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
pfff ben al blij als ik er 1 in de maand af heb kunnen maken
![]() |
|
![]() |
|
Er zitten er bij die wat meer werk waren, maar ook die makkelijker waren,
Ik deed in 2 dagen 1 teckel. Ook heb ik uiltjes die in 1 dag af konden zijn. Ik ga ze deze week van zolder halen en nakijken. Ik als ze zijn uitgestalt, volgende week maak ik een foto. |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |