Benjo |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 December 2015 om 23:21 |
Ik heb deze opbergtas/zak de naam Benjo gegeven.
Vond ik wel bij hem passen. Je kunt er spulletjes in opbergen....bv in de badkamer watjes, borstel, kam e.d. Of bij je bureau.....schrijfspullen .....of notities. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O die is grappig. Kan idd voor van alles gebruikt worden,van pakjes papieren zakdoekskes tot bedje voor een kat (groter modelleke wel dan)
|
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat handig voor kleine spulletjes en ook makkelijk te wassen als je het in de badkamer gebruikt.
Mooi!
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik ben (was) op zoek naar iets om handschoenen in de buurt van de kapstok op te bergen.
Dit is wel een leuk idee zeg! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
leuk idee! heel mooi!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
aha dit is een beter idee als de plastic zak met handschoenen sjaals ed die hier iedere winter rondzwerft!
leuk! |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Heb je er een patroon van, Marileen?
Of ben jij één van die knapperts die het uit het hoofd doet? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Lao-tse ik heb geen patroon. Heb hem uit m'n hoofd gehaakt.
Maar het is heel makkelijk hoor. Je haakt een rond kleed(je).....de grootte kun je zelf bepalen. Als je de juiste grootte hebt, dan pak je de bovenkant bij elkaar en naait die dan aan elkaar. (het "voorhoofd" van Benjo) Dan haakje alleen de mondopening door te minderen. Ogen haken en erop naaien. Ik ben niet zo'n ster in uitleggen, dus hoop ik dat je het een beetje begrijpt. ![]() Mijn Benjo is 50 cm.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een leuke zak.
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
opruim monster inplaats van koekie monster
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Je bent dus inderdaad zo'n knappert om dingen te maken zonder patroon.
Ik heb nog even de foto's gekeken met je uitleg erbij. Ik snap het wel, denk ik. Als mijn vest af is ga ik ook ff fröbelen. Als het lukt poot ik hier het resultaat. |
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel leuk, echt een met een grote bek ;)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |