Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

houten vlinderknopen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: houten vlinderknopen
    Posted: 09 December 2015 om 12:48
Houten vlinderknopen gekocht, geen idee wat ik ermee ga doen. Maar vond ze zo mooi.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 13:19
Die is goed ja, gevallen noem ik dat altijd LOL
Ze zien er mooi uit, maar iets te teer voor aan een jas of vest lijkt mij, maar ik dacht al meteen "tassluiting", dus het komt vast goed.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 13:29
nou daar kan je alle kanten mee op!
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 13:38
oh die zijn prachtig 
Groetjes Maria
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 14:02
die zijn zekerst schoon. Ik zou ze al gebruiken als versiering op een muts of een vest of zo.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 15:30
Wat zijn ze leuk!!! Gisteren stond ik bij zeeman met bijzondere knopen in de hand. Ik heb ze toen niet gekocht. Ik heb wel de ervaring dat afwijkende vormen moeilijker zijn in het gebruik. Dus op een vest dat 5 keer per dag open en dicht moet, lijken ze me niet handig. Als versiering op een trui zie ik ze helemaal zitten! Hopelijk zijn ze wel goed bestand tegen een wasbeurt. 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 16:48
Ik moet ook nog steeds om leuke knopen e.d.

Janne-Marie wat zijn ze leuk!
Waar heb je die op de kop getikt?????

Kamilla wat voor knopen waren dat bij Zeeman?

Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 17:59
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Kamilla wat voor knopen waren dat bij Zeeman?

Die waren in ieder geval wel rond met 2 gaatjes. Er waren leuke motiefjes en bloempjes op geschilderd. Volgens mij waren ze wel van kunststof. Prijs ben ik vergeten. 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 20:09
Ik heb ze voor nog geen 2 euro bij Aliexpres gekocht. Uit China en geen verzendkosten. Volgens mij 2 wk geleden besteld. Ik zit nu met de telefoon maar morgen zal ik de link geven dat lukt me niet met de telefoon
.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 20:10
Ik heb ze voor nog geen 2 euro bij Aliexpres gekocht. Uit China en geen verzendkosten. Volgens mij 2 wk geleden besteld. Ik zit nu met de telefoon maar morgen zal ik de link geven dat lukt me niet met de telefoon
.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 20:17
Zit ik juist te lezen over een laptop die aftakelt, Janne Marie uwen telefoon gaat zo ook rap versleten zijn hoor.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 20:35
Ach beter 2x dan geeneen keer zei mijn moeder altijd als ze in herhaling viel
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 21:51
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ach beter 2x dan geeneen keer zei mijn moeder altijd als ze in herhaling viel

Iedereen kan in zo'n geval zijn (of haar) bericht zelf verwijderen. Klik op "Post options" en je kan kiezen tussen o.a. verwijderen en wijzigen.  
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 08:57
Kamilla, laat me dat nu niet lukken.

Op de telefoon heb je zo'n klein scherm, daar kan ik bijna niet mee werken. Nou ja jammer dan dat het er twee keer staat.

Er staan nog veel meer prachtige knopen. Wel opletten, soms moet je wel verzendkosten betalen, maar dat staat er dan wel bij.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 09:32
Niks jammer dat het er twee keer staat, anders slaan mutti en mijn bericht helemaal op nikske.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 11:24
Ik heb gisteravond even gesurfd binnen dat Aliexpres. Daar wordt je hebberig van zeg. Maar wanneer ik de levertijden zie bij de meeste producten daar, dan moet je er geen haast mee hebben Wink

Het levert ook veel lol op dat surfen, zeker wanneer je de Nederlandse vertaling aanzet.
Ik heb gezocht  naar vanalles rondom Frozen, want daar zijn de kleinkinderen helemaal gek van, maar dan lees je dus de beschrijving: Bevroren poppen  LOL 

Of wanneer ik een klassiek gestylde aktetas zoek, moet ik stijl : jurk  selecteren.  LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.348 seconden.
Lang Yarns