houten vlinderknopen |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2015 om 12:48 |
Houten vlinderknopen gekocht, geen idee wat ik ermee ga doen. Maar vond ze zo mooi. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die is goed ja, gevallen noem ik dat altijd
Ze zien er mooi uit, maar iets te teer voor aan een jas of vest lijkt mij, maar ik dacht al meteen "tassluiting", dus het komt vast goed.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou daar kan je alle kanten mee op!
|
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh die zijn prachtig
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die zijn zekerst schoon. Ik zou ze al gebruiken als versiering op een muts of een vest of zo.
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zijn ze leuk!!! Gisteren stond ik bij zeeman met bijzondere knopen in de hand. Ik heb ze toen niet gekocht. Ik heb wel de ervaring dat afwijkende vormen moeilijker zijn in het gebruik. Dus op een vest dat 5 keer per dag open en dicht moet, lijken ze me niet handig. Als versiering op een trui zie ik ze helemaal zitten! Hopelijk zijn ze wel goed bestand tegen een wasbeurt.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet ook nog steeds om leuke knopen e.d. Janne-Marie wat zijn ze leuk!
Waar heb je die op de kop getikt????? Kamilla wat voor knopen waren dat bij Zeeman? |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die waren in ieder geval wel rond met 2 gaatjes. Er waren leuke motiefjes en bloempjes op geschilderd. Volgens mij waren ze wel van kunststof. Prijs ben ik vergeten.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze voor nog geen 2 euro bij Aliexpres gekocht. Uit China en geen verzendkosten. Volgens mij 2 wk geleden besteld. Ik zit nu met de telefoon maar morgen zal ik de link geven dat lukt me niet met de telefoon
. |
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze voor nog geen 2 euro bij Aliexpres gekocht. Uit China en geen verzendkosten. Volgens mij 2 wk geleden besteld. Ik zit nu met de telefoon maar morgen zal ik de link geven dat lukt me niet met de telefoon
. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Zit ik juist te lezen over een laptop die aftakelt, Janne Marie uwen telefoon gaat zo ook rap versleten zijn hoor.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach beter 2x dan geeneen keer zei mijn moeder altijd als ze in herhaling viel
|
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen kan in zo'n geval zijn (of haar) bericht zelf verwijderen. Klik op "Post options" en je kan kiezen tussen o.a. verwijderen en wijzigen.
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Kamilla, laat me dat nu niet lukken.
Op de telefoon heb je zo'n klein scherm, daar kan ik bijna niet mee werken. Nou ja jammer dan dat het er twee keer staat. http://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20151209235701&SearchText=vlinder+knopen Er staan nog veel meer prachtige knopen. Wel opletten, soms moet je wel verzendkosten betalen, maar dat staat er dan wel bij.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Niks jammer dat het er twee keer staat, anders slaan mutti en mijn bericht helemaal op nikske.
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gisteravond even gesurfd binnen dat Aliexpres. Daar wordt je hebberig van zeg. Maar wanneer ik de levertijden zie bij de meeste producten daar, dan moet je er geen haast mee hebben
Het levert ook veel lol op dat surfen, zeker wanneer je de Nederlandse vertaling aanzet. Ik heb gezocht naar vanalles rondom Frozen, want daar zijn de kleinkinderen helemaal gek van, maar dan lees je dus de beschrijving: Bevroren poppen Of wanneer ik een klassiek gestylde aktetas zoek, moet ik stijl : jurk selecteren.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |