Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Laptop takelt af

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Laptop takelt af
    Posted: 09 December 2015 om 18:49
Ik krijg mijn laptop niet aan de praat, dus het heeft even geen zin om me een mail te sturen. Ik zal een keer per dag mijn huisband wegjagen van zijn spel World of tanks om op het forum rond te kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 19:02
Hou op over die krengen. Ze doen het of ze doen het niet. Lijken wel katten, die doen ook wat ze zelf willen.
Mag ik je een advies geven Magtelt. Ga niet repareren, maar koop een nieuwe als het kan. Wij hebben de mijne laten repareren, heeft een hoop geld en ergernis gekost. Het resultaat was dat we toch nog een nieuwe hebben moeten kopen. Nu hadden we weer een Wifi die het niet deed. Modum zou stuk zijn. Duurt tot volgende week voor men het kan vervangen en repareren dus. In de loop van de ochtend deed het ding het ineens weer. Zomaar!!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 19:10
Advies van schoonzoon die in de beveiliging van computernetwerken zit .

Probeer het eerst eens met alle stekkertjes eruit -vraag me niet welke - poosje wachten ,alles weer op z,n plaats goed kijken waar ze uitkwamen . Grote kans dat hij het weer doet .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 19:34
Sterkte met alle onwillige elektronica. Ondanks dat computers door de mens geprogrammeerd zijn, verwachten we dat ze feilloos hun werk doen. Ik ben met mijn eigen kleine computertje ook geheel overgeleverd aan de "vakman" die in mijn trouwboekje vermeld staat. 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 19:38
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Sterkte met alle onwillige elektronica. Ondanks dat computers door de mens geprogrammeerd zijn, verwachten we dat ze feilloos hun werk doen. Ik ben met mijn eigen kleine computertje ook geheel overgeleverd aan de "vakman" die in mijn trouwboekje vermeld staat. 

Heb jij geluk. Die vakman is er meestal iedere dag. Op die anderen moet je vaak lang wachten!!!!
Groetjes, Lida.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 20:13
och, zolang het de laptop maar is die aftakelt. Pas op, ik zou ook liever hebben dat het een scheermachine is die aftakelt, of een boormachine of zo. Maar als er dan toch moet afgetakeld worden toch liever iets dat gemakkelijk te vervangen is dan dat jezelf begint af te takelen.

Als er hier iets is met internet is het eerste wat ze zeggen, de stekker van de modem eruit, een minuutje wachten en terug erin.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 22:09
Originally posted by bep bep wrote:

och, zolang het de laptop maar is die aftakelt. Pas op, ik zou ook liever hebben dat het een scheermachine is die aftakelt, of een boormachine of zo. Maar als er dan toch moet afgetakeld worden toch liever iets dat gemakkelijk te vervangen is dan dat jezelf begint af te takelen.

Als er hier iets is met internet is het eerste wat ze zeggen, de stekker van de modem eruit, een minuutje wachten en terug erin.

Hier ben ik het helemaal mee eensClap
Groetjes Maria
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 08:44
We hebben even nagekeken en het ding is 9 jaar oud. Is dat pas 9 of al 9? Ik heb nu al een pop en een printer/scanner voor mijn verjaardag gekregen en Ton een hoorapparaat, we kijken in januari verder. Eerst alle rekeningen van december afwachten. Ik behelp me op Tons computer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 08:54
Magtelt, dat schijnt oud te zijn voor een laptop. De mijne was 5 jaar, harde schijf stuk. Nieuwe schijf er in, bleek dat men een aantal dingen niet kon installeren omdat het systeem, Vista, niet meer ondersteund werd. Proberen om te zetten naar windows 7, ging niet want de cd driver werkte niet meer, had ik misschien 2 keer gebruikt. Toen waren we wel ongeveer 250 Euro lichter!!!! Mijn man heeft na dat ik een nieuwe had hem naar fabrieksinstellingen terug gezet. Hij doet het, maar vraag niet hoe, als speeltje!!!
Groetjes, Lida.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 09:36
NEGEN jaar!!!!!! Dat is een antikiteit in de laptopwereld. Hij zal dan ook heel goed verzorgd geweest zijn.

De mijne begint gewoonlijk al zo tegen dat hij 2 gaat worden, te dementeren en tegen te pruttelen. Dan kan hij opeens dit niet meer vinden of hij valt uit of hij vergeet helemaal af te sluiten.

k' denk dat ze de uwe zelfs in de ontwikkelingslanden niet meer aannemen, zelfs als hij nog zou werken.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 10:14
Volgens mij is die van mij ook zeker 9 jaar .

Geeft tot nu toe geen problemen en ik hoop dat dat nog even zo blijft .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 10:19
dan ligt het aan het azerty klavier dat ze in Belgiƫ niet zo lang meegaan.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 10:26
Bep

Nu mag jij even uitleggen wat azerty klavier is .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 10:31
wel jullie eerste letters op het klavier vormen het woord qwerty en bij ons is het azerty.

Overlaatst had ik iets gedaan zodat mijn letters in een keer niet meer waren wat er op de toetsen stond. Bleek dat de laptop zo maar ineens besloten had om een qwertyklavier te gebruiken. En als je dat niet gewoon bent is het zoeken naar de juiste letters en tekens. iets meer dan de helft staan op de beide klavieren hetzelfde maar de rest dus niet.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 13:26
Als je dan control shift na elkaar indrukt krijg je je eigen toetsen klavier zoals jij dat mooi zegt weer terug Bep
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 13:51
idd na een uurke zoeken en proberen van waar mijn letters nu juist stonden had ik eindelijk aan meneer goegel de vraag toen ook kunnen stellen. En gelukkig was hij in een goede bui toen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 14:28
Ja wat zouden wij moeten beginnen als mijnheer goegel eens met zijn verkeerde been uit bed gestapt zou zijn ,niet Bep .

Overigens gebruikte mijn moeder het woord "klavieren "voor vingers als je ergens vanaf moest blijven .
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 15:23
Originally posted by bep bep wrote:

idd na een uurke zoeken en proberen van waar mijn letters nu juist stonden had ik eindelijk aan meneer goegel de vraag toen ook kunnen stellen. En gelukkig was hij in een goede bui toen.

Links onder op de werkbalk staat een langwerpig tekentje met een rookpluimpje.dat klik je aan .
het vinkje moet op internationaal staan.
als het vinkje op Nederlands staat heb je ineens andere tekens op je toetsenbord
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 15:35
Negen jaar, voor een computer is dat "al" - boeit niet eens of het laptop of rammelbak is. Ik koop meestal een andere als
er weer "nieuw schooljaar" acties zijn - op de een of andere manier heb ik dat dit jaar gemist en van de prijs van de puter in het
Aldi krantje moest ik even slikken. Dus ik wacht nog heel even, maar ik heb wel een klein probleem ik heb oude software die het op
windows 8 en 10 niet meer doet en ook nog een oude XP staan, maar die maakt zo'n herrie dat is niet leuk meer. Dus het liefst wil ik de XP
eruit, de huidige W7 houden en een nieuwe op W10 - moet nog even bedenken hoeveel geld ik er daadwerkelijk aan uit wil geven.
Wol kopen is makkelijker LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 18:18
bij mij staat er nergens een rookpluimpje, bloem. Niet onderaan, niet links, niet rechts, bovenaan ook niet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns