Zeehond van gehaakt/gebreid lapje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
E Strea Chikitu ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 December 2015 om 12:09 |
Wat een genoegen. Om weer te kunnen zien hoe mooi het is als iemand iets leert wat hij of zij nog niet kan. Op het vluchtelingencentrum hier in de buurt waar ik haaklessen heb opgezet en nu twee keer per week 's avonds ben wordt rap geleerd. Ik maakte dit voorbeeld om na te maken. Dat je eerst niet kan haken en dan dit hebt gemaakt! Lekker gevoel is dat. Op mijn blog staat de uitleg! Het is echt heel makkelijk. Van een vierkant lapje kan je nog meer leuke diertjes maken. |
|
E Strea Chikitu * ; http://estreachikitu.blogspot.com/
Made with love, for love |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goed van je!
![]() Wat leuk om dit te maken van een rechte lap. ![]() Dankjewel voor de uitleg!
![]() |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Wat een mooi ding!
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een leuk en waardevol project!
![]() Het konijntje vond ik wel heel erg lief...
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Echt plezant voor een beginner om van een vierkant lapje toch iets te maken dat volumineus en herkenbaar wordt. Wie weet kan er wel iemand origami daar en komt hij/zij ineens met het idee om het zo en zo te vouwen en komen er zo nog verrassingen te voorschijn.
|
|
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuk voor beginners om zo een beestje te haken.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |