haarspeldjes en -elastiek. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 December 2015 om 15:28 |
Vandaag een paar bloemtjes en een kat voor in het haar gemaakt. In het midden van de witte bloem zit een groene Swarovski chaton, de wit met rose bloem heeft in het midden een zilveren kralenkapje met daarin wat gele stampers, de rood met groene bloem heeft alleen wat stampers in het midden. De poes heeft een paar groene ogen en de zwarte snuit is een parel waar ik wat stukjes draad door heb gestoken. Alleen de rood met groene bloem heb ik op een haarelastiek gelijmd, de rest zit op een haarspeldje gelijmd.
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh, wat zijn ze weer mooi. Zijn je vingertoppen nog gaaf na al dit smeulen?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Die stuifmeeldraden, nog hetzelfde als toen mijn moeder bloemen knutselde
![]() Even kijken, die wit met roze vind ik het mooist.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Wat leuk!!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi! knap gedaan!!!!
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Ziet er heel leuk uit!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die zijn allemaal plezant. Mijn favoriet is die rode met het rekkerke.
welk is de minimumafmeting om zo'n dingetjes te maken met lint? vb. lint van 1 cm breedte? Of is het gewoon aanvoelen? |
|
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Oei, lint van 1 cm lijkt me wel lastig. Dit is met stukjes lint van 5x5 cm. Die vouw je een paar keer om.
Verbrande vingers, dat wel maar niet van deze dingen maken. Flinke brandwond op een vinger door de oven en een keer met het maken van een corsage op de top van de vinger, dat was met het ijzer voor encaustic art (dat ik gebruik voor het opbollen van bloemblaadjes). Verder alleen af en toe van die 'au momentjes' bij dit lintwerk.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Allemaal prachtig.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |