waar is die winter |
Reageer ![]() |
Autheur | |
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 December 2015 om 11:35 |
had ik net op tijd voor kerst de bestellingen af....
allereerst de minionmuts voor mijn dochter, een paar keer overnieuw begonnen omdat het originele patroon mij niet aanstond dus maar een geimproviseerde... ![]() vervolgens de sjmuts (?) die mijn schone zus helemaal zag zitten op het plaatje in het boek. Persoonlijk begrijp ik er de lol er niet van, zou dan nog een lapje over de neus doen zodat je er veilig een bank mee kunt overvallen... hoewel met die kleur val je op... overigens lijkt de opening op de foto klein maar in de praktijk past je hele gezicht er in. ![]() |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi gedaan, de minionmuts vind ik persoonlijk de mooiste
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
nou hij is in ieder geval lekker warm!
schijnt dat de kou er aan gaat komen! |
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
heb begrepen dat het volgende week kouder word maar nog geen vorst het is de schuld van El Nino
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
wel ik vind die sjmuts ook wel iets hebben, alleen had ik er nog berenoren opgezet.
en de minionmuts heeft een schoon modelleke zo. wacht maar af, als het sneeuwt is het gewoonlijk zo tegen de krokusvakantie. |
|
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ze zijn leuk. Ook de sjmuts.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Heel leuk nog even geduld komt eraan.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Heb vanmorgen gehoord dat die na de jaarwisseling komt .
Gaan eindelijk de bladeren van de boom en kan de loodgieter komen om de kilgoot schoon te maken De pannen moeten dan van het dak anders krijgen we lekkage en zit ik te stressen . Het gewone reinigen van de goot is niet voldoende . |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Erg leuke Minion muts. Waar slaat dat sj van de sjmuts op? ik zou het meer een bivakmuts noemen. Wel grappig.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Winter komt er aan zeggen ze.
Mooie mutsen!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
heel mooi en precies op tijd klaar het zou flink koud gaan worden.
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
lekker en ze kunnen ze binnenkort dragen!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooie mutsen en nu de winter nog.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |