Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

fair isle breien

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: fair isle breien
    Posted: 26 December 2015 om 20:45
Is het breien met fair isle patronen alleen mooi als je wol gebruikt of kan het ook met ander materiaal? Oke het zal natuurlijk wel kunnen, maar wordt het dan ook wel net zo mooi? 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 21:31
geen idee. ik heb alleen maar lama Wol gebruikt (dat kriebelt namelijk niet
oant Sjen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 21:36
Ik had het patroon niet goed bekeken, het aanbevolen garen is zelfs acryl. Haha, dan zal het wel kunnen. Nadeel is dat het van Lion Brand is, dat betekent 40 dollar verzendkosten. Dat is mij te gek. Dan ga ik maar op zoek naar garen in Nld. waar genoeg kleurkeuzes in is. 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 10:17
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 12:14
kenonne! Wat een klus maar M O O I !!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 12:59
Ja mooi he, vond ik dus ook. Heb net het garen ervoor besteld, ik maak hem in zwart, creme, 2 grijstinten en rood. Hopen dat het mooi wordt. Ik had hem graag in de originele kleuren gedaan, maar dan was ik ruim 100 dollar kwijt (heel ruim want dan betaal je ook nog 's  inklaringskosten en btw). Nu gewoon in Nld besteld en ben ik € 35,60 kwijt. Als het genoeg garen is, maar och al moet ik n paar bolletjes erbij kopen dan ben ik nog veel minder kwijt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 13:43
dat is een schoneke en die kleurkeuze van u met 1 opvallende contrasterende kleur is prima zou ik zeggen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 17:16
Ik hoop het Bep. Heb het meest gekleurde patroon al omgezet in mijn kleuren. Ik twijfel, msschien de kleuren rood en donkergrijs omwisselen? 

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 17:31
probeer lichtgrijs en rood eens om te wisselen en laat dan eens zien aub

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 17:37
Wol is traditioneel en de draden achterop haken goed in elkaar, omdat wol dat nu eenmaal van zichzelf doet. Andere garens doen dat
soms ook, het is dus een beetje afwachten, maar wol is niet verplicht.
Lionbrand doet moeilijk omdat hij me niet kent ??? Snap ik nix van, ik kom er wel vaker - maar voor de patronen moet je blijkbaar
inloggen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 19:43
Mooi patroon. Ik moest ook inloggen lw. Wist niet eens meer dat ik een account had. toen ik er dus een wilde aanmaken zeiden ze dat dit e mail adres al van iemand was!!! Gelukkig heb ik een boekje met al die dingen er in staan. Ik had er een.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 11:03
Grijs en rood omwisselen vond ik toch niet mooi, dan krijg je weer veel te veel rood. Ik heb hem nu zo:

Ik twijfel nog.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 11:19
als je rood niet zo mooi vind zou ik eens proberen met de volle lijnen rood weg te halen, dan is het rood subtieler.

In die bovenste zit dan weer juistekes iets te weinig rood door die 2 dikke rode lijnen bovenaan.
Het witte gedeelte is toch ook wit in het echt he?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 12:59
Het wit is creme. Ja, die rode lijnen stonden me ook niet zo aan. Denk dat ik die dan lichtgrijs ga doen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 13:11
Zo lijkt het me al beter. Ik zit nog wel te twijfelen om bij het bovenste patroon het licht grijze om te zetten naar zwart, en dan de zwarte vlakjes lichtgrijs te doen.

Ik probeer het straks gewoon, wordt het nog niet mooi dan kan ik het altijd weer over doen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 13:27
en 1 lijntje rood dan lijntje lichtgrijs dan het beige met de rechthoekjes in en dan terug een lijntje lichtgrijs en een lijntje rood?

(zoals net boven het zwarte gedeelte, maar dan lichtgrijs ipv donkergrijs)

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 18:29
Haha, dit wordt een zeer democratisch patroon zo.., copyright hobbydoos...
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 18:39
Lol.
Ik vind de laatste twee allebei erg mooi. Mooier dan de eerste.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 10:41
Zo wordt hij, nu ben ik tevreden. Zal ik niet goed uitkomen met het garen dat ik heb besteld, maar dat zie ik dan wel weer.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2015 om 10:48
zo is hij in evenwicht.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns