Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mozaiek met kleinzoon.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mozaiek met kleinzoon.
    Posted: 31 December 2015 om 12:34

Hij heeft er best lang om moeten zeuren,maar gisteren was het dan zover.

Oma wilde met hem mozaieken.\de laatste keer is alweer een hele tijd terug. dikke klodders tegellijm onder de stukjes,.....maar dat is verleden tijd.Tjee wat heeft hij samen met mij ontzettend goed zijn best gedaan.Ik vind hem heel mooi geworden,volgende keer nog even voegen en dan kan hij opgehangen worden.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 12:37
Heel leuk!
En wat geweldig om iets dergelijks met oma te (kunnen)  doen!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 12:52
dus niet alleeen oma is ''crea bea''!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 13:32
Wat leuk oma. Heerlijk met je kleinzoon zo iets maken. Ik doe dat met de kleindochters, heerlijk.
Nu een gewetensvraag oma. Heb je dat ook met je zoon/dochter gedaan? Toevallig heb ik mij dat vanmiddag aan tafel hardop afgevraagd. Ik weet het niet en mijn man kon ook geen antwoord geven.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 13:32
Wat leuk gedaan en wat fijn dat oma hem hierbij kan helpen!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:12
antwoord op de gewetensvraag : ja hoor alleen zit dat ver weg in een hoekske omdat de kinderen er toen altijd waren en er verder geleefd moest worden en nu staat de wereld efkes stil als de kleinkinderen er zijn en wordt het vooraan opgeslagen en gaat het leven nadien gewoon verder.

En snijdt hij zijn stukjes zelf want dat zal het spannendste zijn, of ze passen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:19
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Wat leuk oma. Heerlijk met je kleinzoon zo iets maken. Ik doe dat met de kleindochters, heerlijk.
Nu een gewetensvraag oma. Heb je dat ook met je zoon/dochter gedaan? Toevallig heb ik mij dat vanmiddag aan tafel hardop afgevraagd. Ik weet het niet en mijn man kon ook geen antwoord geven.

nee,mozaieken ,daar ben ik pas een jaar of 12/13 geleden mee begonnen.En toen ze klein waren waren we wel veel met brooddegen bezig,erg veel gedaan zelfs! Toen ze 7 en 10 jaar waren zijn we een eigen zaak begonnen,dus jawel ....druk druk druk. Ook zijn mijn dochters nooit geen binnenspeelkinderen geweest.Altijd buiten ,en al snel naar de manege gegaan.Hele dagen waren ze daar met natuurlijk een lievelingspony.. stallen uitmesten(lekker goedkope krachten voor de eigenaar,al die meisjes die de stallen uitmesten en maar borstelen!!,Ik heb wel een hele tijd samen met ze les gehad met paardrijden.Heel veel truien gebreid met paardenhoofden en de namen van hun lieveling.De meiden hebben mij altijd zien breien en haken,maar geen van beide(heel soms doet de jongste een haakpoging)hebben mijn hobby's overgenomen.Hun telefoon is het nieuwe haken!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:21
Originally posted by bep bep wrote:

antwoord op de gewetensvraag : ja hoor alleen zit dat ver weg in een hoekske omdat de kinderen er toen altijd waren en er verder geleefd moest worden en nu staat de wereld efkes stil als de kleinkinderen er zijn en wordt het vooraan opgeslagen en gaat het leven nadien gewoon verder.

En snijdt hij zijn stukjes zelf want dat zal het spannendste zijn, of ze passen.
nee,die tang beheer ik.dat is ook best zwaar voor een manneke van 8.Hij gaf wel aanwijzigingen,van oma graag een met een puntje,oke!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:34
Erg leuk dat je dat met je kleinkind kunt doen. O ik hoop toch zo dat mijn kinderen ook kinderen maken en dat ze dan ook bij mij komen en dat ik dan ook leuk met ze kan knutselen. Mijn kinderen wilden het nog toen ze heel klein waren, maar vanaf de leeftijd van ongeveer 7 jaar (of was het jonger) wilden ze alleen nog maar buiten spelen. Maar, heb nog wel lekker met ze op school kunnen knutselen want ik heb jaren tijdens handvaardigheid geholpen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:53
Ik heb zonen, niet echt van het knutselen, maar meer van het buiten spelen. Eigenlijk vroeg ik het mij af omdat mijn schoondochters niet zo het naald en draad gebeuren zijn. (Dat is dan zeer zacht uitgedrukt) Dus eigenlijk was mijn overweging of als ik dochters gehad had ik dan enz......
En het is zoals Bep zegt, als de kleinkinderen er zijn staat de wereld even stil. Vooral als ze er zonder papa of mama zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 15:09
heel mooi! knap gedaan!
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 15:31
Ik heb met mijn kinderen wel geknutseld. Op regenachtige dagen.
En vooral samen kerstkaarten maken.

Maar het is waar: voor kleinkinderen heb en maak je meer tijd om te knutselen en spelletjes doen.
En dan mocht het ook op tafel blijven liggen als we gingen eten, of, als ze bleven logeren, tot de volgende dag.
Je hebt ook meer geduld, als opa en oma.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 15:38
ja,dat klopt allemaal.Ik had toen ook geen eigen hobbykamer,nu lekker wel,dus daar kan ik mooi de deur achter mij dichttrekken.En wat ook leuk is met kleinkinderen....ze gaan altijd weer naar huis.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 17:42
Je zou het eigenlijk eens aan je zonen moeten vragen lidwina

Mijn jongste dochter was van het barbie kleertjes maken en van het haren knippen ervan die tot haar stomme verbazing niet aangroeiden .
De oudste had een elektrische trein De wagons waren zo groot dat de barbies erin konden .Die trein hebben we nog maar de kleinzoon heeft er( nog) geen belangstelling voor .

Nu ze ouder worden komen ze ineens met al die verhalen aanzetten en soms weet ik me er niets van te herinneren .
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 12:43
Heel mooi geworden. Het is ook leuk om zo met je kleinkind bezig te zijn. Doe ik ook regelmatig.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 18:37
Heel mooi
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 19:33
erg leuk
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 21:41
prachtig geworden.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 21:46
Wat leuk zeg!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
E Strea Chikitu View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer E Strea Chikitu Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2016 om 16:03
Wat leuk en dierbaar; samen gemaakt!
E Strea   Chikitu   *   ; http://estreachikitu.blogspot.com/

Made with love, for love
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns