Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

3 Tinten Rose

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 3 Tinten Rose
    Posted: 30 April 2015 om 13:59
Zo heettte de CAL van beesteboel op Ravelry. We kregen 4 weken lang ieder maandag een stuk patroon. Pas de laatste week zag je dat het iets met een vogel kon worden. Sommigen hebben het geraden. Nu jullie nog. Ik had er nooit van gehoord. Gehaakt met Catania en haaknaald 2.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 14:32
Stella
Maar ik geef toe, dat ik er nog nooit iets van gezien heb
Maar ik vind het er leuk uitzien, het ziet er echt uit als een knuffel (behalve de wimpers) en ik kan me voorstellen dat er houvast is door
die uitsteeksels
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 15:19
de angry birds zagen die er ook niet zo uit?
stella ken ik niet, jawel de buurvrouw heet stella, maar die heeft zo geen stekels.

die wimpers zijn die zelf gemaakt of zelf gekocht?
wat ik ook knap vind is het ineenzetten van de stukken, bij u ziet ge de v'tjes van de 'buik' allemaal netjes zitten, nergens gaat er een draad door het v'tje. Terwijl dat ik juist de v'tjes gebruik om in te naaien.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 16:18
Ja, het is Stella. Dank zij meneer Googel weet ik dus dat het een nieuwer personage van de Angry birds is.
De wimpers zijn zelf gekocht bij de Action voor 95 cent. 3 paar nog wel. Ik heb maar 1 wimper gebruikt, ik kan dus nog even vooruit. En wat dat in elkaar zetten betreft. Ik gebruik ook altijd de V-tjes. Maar bij de ontwerpster zag ik de V-tjes zo mooi helemaal. Dus ik heb losgehaald en nu naast de V-tjes over 1 steek heen genaaid. Het erover liggend draadje valt weg. Ik heb steeds 1 steek overgeslagen. Als ik het iedere steek had gedaan, had je er waarschijnlijk echt niets van gezien. Nu zie je een klein verschil als je er met je neus op gaat hangen.
Groetjes, Lida.
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 17:02
Ze is leuk geworden !
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 18:27
Wat een grappig beestje!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 19:46
Ik vind hem leuk!!!!
Ik heb nog nooit amigurimi wimpers gezien, zijn dat echt van die dingen die je op je oogleden kunt plakken?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 19:47
Ps volgens mijn dochter die daar verstand van heeft is dat de bellenblaas angry bird. En nu wil ze hem ook.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 20:36
hij is mooi. maar mij onbekend
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 21:20
ook alweer zo prachtig
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2015 om 22:40
seg lidwina, die wimpers heb je die geplakt of zijn die er ingenaaid ?
want in feite is da wel knap zo vind ik en kan je ze gemakkelijk in twee knippen zonder al te veel wimperverlies? Op lengte zou je ze ook kunnen knippen dan voor een pop bv.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 08:28
o die is cool!!!!!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 09:30
prachtig!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 10:01
Super leuk!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 10:14

Dank jullie wel.

De wimpers zijn van de Action. Eentje doorgeknipt. Beetje voorzichtig doen. Ze plakken gauw aan je vingers. Voor de rest geen probleem. Geplakt met collall.
Het patroon is gratis op Ravelry
Groetjes, Lida.
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 10:23
Héél mooi gedaan Clap
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 11:37
Even linken Stella voor de liefhebbers
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 11:49
Bedankt voor de link !
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 12:00
lekker vrolijk
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2015 om 16:41
Die is leuk! Lijkt wel een Angry Bird.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns