Sprei gehaakt |
Reageer ![]() |
Pagina 123 5> |
Autheur | |
marrepar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Juli 2012 om 19:33 |
Ik wil jullie graag mijn sprei laten zien die ik heb gehaakt. Ben er zo blij mee en het staat zo mooi en dat wil ik graag met jullie delen.
![]() ![]() Tussendoor heb ik ook nog wat amigurumi's gehaakt. Zo leuk om te maken. Ook een tas gehaakt, ook erg leuk om te maken en erg handig. ![]() ![]() Leuk toch? Wat vinden jullie ervan? De sprei is een hoop werk geweest, maar de moeite zeker waard.
|
|
Groetjes van mij, Marga
http://hakenmetmarga.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oh die sprei wat een werk. maar super mooi geworden zeg, hoe breed is jou bed?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
marrepar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 85 |
Mijn bed is 1.80 m. breed en 2.00m. lang maar de sprei is langer en breder vanwege de rand die ik er omheen heb gehaakt.
|
|
Groetjes van mij, Marga
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
wel gaaf :P
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
super mooi!!
![]() |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Sodeknetter wat een werk die sprei. Maar die is zeker heel erg mooi geworden.
De rest is ook erg mooi!
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ben er ook erg blij mee
![]() |
|
Groetjes van mij, Marga
|
![]() |
|
Ringquelle ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 98 |
Jeetje, die is mooi geworden! Vooral de roze/paarse bloempjes op het witte gedeelte vind ik erg mooi :)
Hoeveel bollen aan materiaal zijn er uiteindelijk in gaan zitten?
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Mooi zeg!!!
Wat een werk!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
Nova ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Geweldige sprei. Dat is echt ongelooflijk veel werk.
![]() Je tussendoor projecten zijn ook erg leuk geworden. |
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgiƫ Status: Offline Points: 1572 |
Ik had de sprei al gezien op je blog en ze is inderdaad echt wel supermooi en wat een werk zeg!
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Geweldig ben het ook nog steeds van plan om een sprei te maken.
Heb er wel een voor een een persoonsbed gemaakt. Vind het patroon ook schitterend Ga de foto opslaan Vind het ook heel mooi voor ons bed.
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
Ik weet niet meer waar ik het patroon vandaan heb, maar zal nog eens zoeken of ik het kan vinden en dan zal ik het aan je doorgeven.
Ja, hoeveel bollen????? Er zitten ong. 90 bollen in van 50 gram per bol van 128 mtr. Dus aardig wat ja.
|
|
Groetjes van mij, Marga
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Wauw, geweldig die sprei, wat een werk!
En je knuffels zijn ook heel erg leuk!
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
wauw
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
woow, die sprei is echt super mooi geworden! Daar heeft volgens mij veel tijd in gezeten!
|
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Wauw hij is echt heel mooi!
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
allemaal heel erg mooi gedaan, ik ben verliefd op uw sprei heel erg mooie kleur gekozen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Miss_TvR ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 98 |
die sprei!!! gaaf ....en respect... !!
|
|
![]() |
|
Jitwit ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2012 Locatie: Cap. ad IJssel Status: Offline Points: 9 |
PRACHTIG!!!!!!
|
|
Love Life!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |