Patronen voor beginners |
Reageer
|
| Autheur | |
Rvv
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Patronen voor beginnersPosted: 16 Januari 2016 om 16:49 |
|
Hallo iedereen,
Ik ben vrij nieuw in het haken. Ik ben een aantal begin patronen aan het proberen. Een korte vraag, ik ben opzoek naar meer beginners patronen. Ik vond deze website http://www.haakpatronen.net/haakpatronen-voor-beginners/ daar staan er echter maar vier op :( Wie weet een goede website voor beginners :)
|
|
![]() |
|
Janne Marie
Hobbyguru
Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2016 om 17:07 |
|
Een speciale website zou ik zo niet weten, maar je kunt gewoon googlen op beginners haakpatronen, dan vind je bijv. deze: http://www.hobbygigant.nl/breien-en-haken/breipatroon-haakpatroon/gratis-download-patronen/
|
|
![]() |
|
Hulten1
Hobbyguru
Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2395 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2016 om 17:19 |
|
ruim 10000 resultaten op Ravelry,
Google..... En tot slot bij Boekvoordeel en dergelijke winkels zijn ontzettend veel boekjes te koop met daarin stap voor stap uitleg en patronen. De bibliotheek is ook een goed startpunt. Succes en wanneer je er niet uitkomt bij een patroontje zijn er hier voldoende mensen om je op weg te helpen. Kijk rustig rond op dit forum. Het zou trouwens wel leuk zijn wanneer je je even voorstelt.
|
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Januari 2016 om 19:15 |
|
De boeken van Jaroslava Dubrovca, die bij Action te koop zijn, zijn heel geschikt voor beginners. Ze legt de steken uit in woorden en met schematekeningen. Duur zijn ze niet.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |