volkswagen busje |
Reageer |
Autheur | ||||
christel78
Newbie Lid sinds: 18 Januari 2016 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Januari 2016 om 14:53 |
|||
hoi allemaal,
ik ben opzoek naar patroon van vw busje. het patroon wat ik heb is erg kinderachtig namelijk en het is voor de bruiloft van een vriendin. patroon van het kussen is ook goed maar ik kan het nergens vinden |
||||
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hoi Christel, misschien even voorstellen op deze site? Helaas kan ik je niet verder helpen maar je kunt misschien ff googelen
|
||||
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
O, die heb ik pas nog ergens gezien. Weet alleen niet meer waar. Was een kussen.
|
||||
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
|
||||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Lang geleden dook er één op, ik meen in Creaties, maar met de zoekfunctie kan ik hem niet vinden.
Je kunt in de zoekfunctie op trefwoord volkswagen zoeken, dan vind je er topics over. De meesten hebben het boekje Auto's haken van Cristel Krukkert gebruikt. |
||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Antwoord van Janne Marie was om 15:36 uur. Even het antwoord lezen en dan weg wezen Veel dank voor jullie inzet |
||||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Ach troost je dan maar met het feit dat je de vriendin voor de bruiloft geholpen hebt met iets leuks.
(Volgens mij heb ik het patroon van het busje trouwens nog wel, ooit opgeslagen voor ooit... maar als ik dan zie dat Janne Marie nog geen bedankje krijgt...) |
||||
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
hier is het patroon gratis |
||||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
die kwam ik ook direkt tegen toen ik goegelde, maar omdat ze zei dat ze een patroon heeft en dat dat erg kinderachtig was, dacht ik....
|
||||
|
||||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |