Haak patroon oornetje (paard) |
Reageer |
Autheur | |
Grace
Newbie Lid sinds: 02 Februari 2016 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Februari 2016 om 19:54 |
Hallo allemaal!
Ik ben opzoek naar een haakpatroon voor een oornetje voor het paard. Het gaat om een full. Kan iemand mij hieraan helpen? Dat zou echt top zijn. Alvast bedankt! Email: ladygrace@live.nl |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
ooit gestaan in bokt als ik het goed heb .
zoek eens op de zoekfunctie -rechts bovenaan -want het is al div malen langs geweest |
|
Grace
Newbie Lid sinds: 02 Februari 2016 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor je reactie. Ik heb heel bokt en deze site al doorgespit. Alleen de linken die er staan zijn allemaal al oud en werken niet meer. Vandaar mijn vraag nu.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb geen patroon maar wel het advies om je mailadres weg te halen uit je bericht als je tenminste niet overladen wil worden met spam... Je kunt het kwijt in je profiel bij MSN of zo. Dan is het niet voor heel de wereld te lezen.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even gegoogled en vind direct wat dus dat kun je zelf ook. Lukt het in het Nederlands niet zoek dan op "Fly bonnet" of "Horse ear net" via Google of Ravelry.
Succes
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb hier met de zoekfunctie gezocht en al de linken van de verschillende topics over oornetten, paardennetten, vliegennetten geprobeerd en verschillende werken nog wel. Alleen moet je terwijl je leest ze kopiƫren en zelf plakken.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |