Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sylvester

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sylvester
    Posted: 07 Februari 2016 om 18:43
Poeh wat een bevalling.
Het patroon had veel kleinere en grotere onduidelijkheden (al eerder hier op het forum gemeld en goed verder geholpen door enkele fijne medeforummers!). Om het geheel nog leuker te maken weken het originele Spaanse patroon en het Nederlandse op een paar punten behoorlijk van elkaar af (voor diegenen die hem nog op de lijst hebben staan: kies voor het Nederlandse hoofd, het spaanse hoofd is korter en ronder... de Nederlandse is mooier).

Toen ik dan eindelijk alle lossen onderdelen af had, heb ik de boel over de schutting gegooid bij de chef Smoelmaken (mijn lieve moedertje).
Die begon in eerste instantie nog vol enthousiasme om al vrij snel tot de ontdekking te komen dat het patroon behoorlijk summier was voor wat betreft assemblatie-aanwijzingen.
Omdat ze momenteel wegens een operatie niet veel mag en ik heel veel in het huishouden doe, besloot ze er toch maar mee door te gaan. En het moet gezegd... Het is een mooi beestje geworden, vooral met dank aan de chef Smoel.

Aangezien ook pa heel enthousiast op Sylvester reageert hebben we ons: "Nooit weer" al weer afgezwakt tot: "misschien maken we (want echt teamwerk) er later dit jaar nog wel één voor onszelf"

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 18:55
Wat een geslaagde samenwerking!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 18:59
I sthougth I sthaw a pussycat! I did, I did!!!
Hij is wel mooi geworden... Je zou kunnen overwegen om het patroon te verbeteren voor de volgende die zich erop gooit? Mijn man ziet deze helemaal zitten - wij hebben de complete Tom &Jerry en de complete Tweety & Sylvester liggen, voor in de auto op weg naar de vakantiebestemming (de kinderen kennen ze allemaal uit hun hoofd, maar he blijft leuk).
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 19:37
Hij is wel leuk ik vind ook altijd dat sommige patronen niet kloppen dan maak ik er zelf maar wat van en dat lukt altijd.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 19:55
die is grappig en MET ellebogen.
weeral de complimenten aan chef smoeltjes.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 20:52
een echte Sylvester
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 22:06
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

I sthougth I sthaw a pussycat! I did, I did!!!
Hij is wel mooi geworden... Je zou kunnen overwegen om het patroon te verbeteren voor de volgende die zich erop gooit? Mijn man ziet deze helemaal zitten - wij hebben de complete Tom &Jerry en de complete Tweety & Sylvester liggen, voor in de auto op weg naar de vakantiebestemming (de kinderen kennen ze allemaal uit hun hoofd, maar he blijft leuk).

Ja, zou ik kunnen doen.
Eerste probleem is hier op het forum al behandeld (inderdaad: de ellebogen).
De tip voor het hoofd heb ik hier boven al gegeven en ik weet niet of ik mijn moeder nog durf te vragen hoe en wat ze precies gedaan heeft...
Grotendeels veel kijken naar het plaatje op het patroon en naar een foto van een andere gehaakte sylvester ergens online.

Zwart blijft trouwens wel een crime om mee te haken... je ziet zo weinig.
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 10:15
Die is héél mooi geworden!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 10:44
Hij is super geworden. Zo mooi. 
Back to Top
Shiva View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Shiva Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 11:50
Wat is die leuk!!! Big smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 12:04
hij is wel geweldig geworden!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 12:24
Fijn die hulp, en wat een leukert!!!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 12:31
Ik vind hem schitterend. Zo stoer!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 13:03
Deze is heel mooi, maar ik denk dat hij als kat in andere kleuren ook heel mooi zal zijn ( <> zwart) en de complimenten aan chef smoelen
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 13:43
Hij is mooi!
december2011

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 19:29
heel mooi!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 21:44
prachtig
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 23:04
Allemaal hartelijk dank.
Sjef smoeltje begint te blozen bij zoveel leuke reacties.
Sjef smoeltje is eigenlijk iets te bescheiden... ik hoefde haar geen lof toe te wuiven, want ik had alles immers gehaakt... ja, maar als het aan mij lag, dan kregen die vrienden van mij binnenkort een zak met onderdeeltjes en het patroon met de mededeling dat ze er zelf maar iets leuks van moesten maken :)
Zij heeft het dier karakter gegeven
(net als eerder mijn Pooh-beer, knorretje en teigetje, waar zij dan weliswaar niet de assemblage van de onderdelen hoefde te doen, maar wel moest zorgen dat het beestje leuk de wereld in keek).
Best een goed team mijn moeder en ik.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 09:34
Heel cool geworden
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 09:53
hij is geweldig geslaagd deze Silvester, heel mooi
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns