Sylvester |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Februari 2016 om 18:43 |
Poeh wat een bevalling.
Het patroon had veel kleinere en grotere onduidelijkheden (al eerder hier op het forum gemeld en goed verder geholpen door enkele fijne medeforummers!). Om het geheel nog leuker te maken weken het originele Spaanse patroon en het Nederlandse op een paar punten behoorlijk van elkaar af (voor diegenen die hem nog op de lijst hebben staan: kies voor het Nederlandse hoofd, het spaanse hoofd is korter en ronder... de Nederlandse is mooier). Toen ik dan eindelijk alle lossen onderdelen af had, heb ik de boel over de schutting gegooid bij de chef Smoelmaken (mijn lieve moedertje). Die begon in eerste instantie nog vol enthousiasme om al vrij snel tot de ontdekking te komen dat het patroon behoorlijk summier was voor wat betreft assemblatie-aanwijzingen. Omdat ze momenteel wegens een operatie niet veel mag en ik heel veel in het huishouden doe, besloot ze er toch maar mee door te gaan. En het moet gezegd... Het is een mooi beestje geworden, vooral met dank aan de chef Smoel. Aangezien ook pa heel enthousiast op Sylvester reageert hebben we ons: "Nooit weer" al weer afgezwakt tot: "misschien maken we (want echt teamwerk) er later dit jaar nog wel één voor onszelf" ![]() |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een geslaagde samenwerking!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
I sthougth I sthaw a pussycat! I did, I did!!!
Hij is wel mooi geworden... Je zou kunnen overwegen om het patroon te verbeteren voor de volgende die zich erop gooit? Mijn man ziet deze helemaal zitten - wij hebben de complete Tom &Jerry en de complete Tweety & Sylvester liggen, voor in de auto op weg naar de vakantiebestemming (de kinderen kennen ze allemaal uit hun hoofd, maar he blijft leuk). |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Hij is wel leuk ik vind ook altijd dat sommige patronen niet kloppen dan maak ik er zelf maar wat van en dat lukt altijd.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die is grappig en MET ellebogen.
weeral de complimenten aan chef smoeltjes. |
|
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
een echte Sylvester
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Ja, zou ik kunnen doen. Eerste probleem is hier op het forum al behandeld (inderdaad: de ellebogen). De tip voor het hoofd heb ik hier boven al gegeven en ik weet niet of ik mijn moeder nog durf te vragen hoe en wat ze precies gedaan heeft... Grotendeels veel kijken naar het plaatje op het patroon en naar een foto van een andere gehaakte sylvester ergens online. Zwart blijft trouwens wel een crime om mee te haken... je ziet zo weinig. |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Die is héél mooi geworden!
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Hij is super geworden. Zo mooi.
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Februari 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 9 |
Wat is die leuk!!!
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hij is wel geweldig geworden!
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Fijn die hulp, en wat een leukert!!!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Ik vind hem schitterend. Zo stoer!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Deze is heel mooi, maar ik denk dat hij als kat in andere kleuren ook heel mooi zal zijn ( <> zwart) en de complimenten aan chef smoelen
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Hij is mooi!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Allemaal hartelijk dank.
Sjef smoeltje begint te blozen bij zoveel leuke reacties. Sjef smoeltje is eigenlijk iets te bescheiden... ik hoefde haar geen lof toe te wuiven, want ik had alles immers gehaakt... ja, maar als het aan mij lag, dan kregen die vrienden van mij binnenkort een zak met onderdeeltjes en het patroon met de mededeling dat ze er zelf maar iets leuks van moesten maken :) Zij heeft het dier karakter gegeven (net als eerder mijn Pooh-beer, knorretje en teigetje, waar zij dan weliswaar niet de assemblage van de onderdelen hoefde te doen, maar wel moest zorgen dat het beestje leuk de wereld in keek). Best een goed team mijn moeder en ik. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Heel cool geworden
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
hij is geweldig geslaagd deze Silvester, heel mooi
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |