meedenkers gezocht... |
Reageer |
Autheur | |
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Februari 2016 om 10:20 |
Mijn zus heeft dit jaar een bruiloft waarvoor ze een vintage potje moet meenemen. In al mijn enthousiasme heb ik aangeboden een potdeksel te behaken voor haar. Nu moet ik er toch echt mee aan de slag gaan, maar ik heb het gouden idee nog niet. Iemand leuke suggesties?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei
Als het wit moet zijn (bruiloft) zou ik denk ik voor dun garen gaan en een klassiek patroon, iets wat onmogelijk lelijk gevonden kan worden
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja....
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier staan er verschillende op.
Misschien kan je al kiezen welke richting je er mee uit wil. https://www.pinterest.com/astridvandernol/dekseltjes-om-haken/ https://www.google.be/search?q=haakpatroon+kleedjes&biw=1600&bih=783&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjo4teZue_KAhXKuRQKHUBtA6IQsAQIGg&dpr=1 Van een patroon van een lapke kan je ook een dekseltje maken. |
|
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dit geen idee? Ik heb er theelichthouders van gemaakt maar met een mooi dekseltje is het misschien wel iets wat je zoekt
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi ik heb even gezocht wand wist niet wat je er mee moest maar als je het wil haken heb ik hier op internet wat ideeën gevonden ik hoop dat je er wat aan hebt
succes
|
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas, kan ik op mijn telefoon de plaatjes niet zien van de links (vanavond op de laptop proberen), maar alvast bedankt voor het meedenken!
Ik had bedacht om alleen een deksel te omhaken, maar die theelichtjes zijn ook erg leuk. |
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
Oh Bep, die eerste link! Helemaal super, daar staan echt leuke ideetjes tussen. Maar waarom snap ik nou nooit hoe Pinterest werkt... Kan ik nu via de plaatjes doorklikken naar een patroon?? Of zijn het alleen maar plaatjes, waar ik zelf mee aan de slag kan?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
er zijn er bij waardat je bij het patroon komt. Meestal wordt er onder dan verwezen naar een site. Als er uploader onderstaat dan is het door die persoon zelf er op gezet.
Misschien kan je de foto waarvan je het dekseltje mooi vindt kopiëren en dan op afbeelding zoeken. Meestal bestaan de beestjes apart al ergens op een site en zijn die dan bovenop het deksel vastgenaaid. |
|
|
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
Hm, me er van het weekend maar eens in verdiepen. Hoor net dat het potje pas in mei klaar hoeft te zijn, dus ik heb nog even. Laat het resultaat zien als het klaar is!
|
|
Katharina
Newbie Lid sinds: 09 Juni 2015 Locatie: Midden Limburg Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zie je een video van een potdeksel. Het patroon wordt ook vermeld.
https://www.youtube.com/watch?v=v8cYB-NVDqs
|
|
Groetjes Karin
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |