Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie kent dit garen ?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie kent dit garen ?
    Posted: 13 Februari 2016 om 17:27
komt dit dicht bij huidskleur ?

oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 17:39
Altijd lastig een kleur via de monitor te beoordelen.
Elke monitor is anders en iedereen kan de kleurinstellingen aangepast hebben.

Nee, ik ken het garen niet, want alleen dan kan je een goed oordeel geven. Sorry


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 17:44
Ik ben met het nieuwe Stone garen van A aan het Breien.dat bevalt prima.
maar er is geen huidskleur te krijgen bij A
oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 18:38
Kan je niet een proeflapje breien en dit in de thee doen . Kijken hoe de kleur wordt
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 18:40
daar had ik nog niet aan gedacht het is te proberen.
anders ligt mijn project stil.en dat kan ook niet natuurlijk
oant Sjen
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 18:44
Welk kleurnummer is het? Ik heb hier nog wel wat liggen. De moon stone is geen huidskleur, tenzij je al een tijdje overleden bent.
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 19:14
je zou toch wel denken dat huidskleur een specifieke kleur zou zijn bij veel garens, vooral die veel gebruikt worden voor amigurumi.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 20:05
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Welk kleurnummer is het? Ik heb hier nog wel wat liggen. De moon stone is geen huidskleur, tenzij je al een tijdje overleden bent.


dat is leuk uitgedrukt, het kleur nr is 814
oant Sjen
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 20:12
Ik heb mijn achterstallige projecten eens nagekeken maar geen 814. Op de foto bovenlijkt het niet erg huidkleurig.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 20:35
het is een beetje bleek, zeg maar engels bleek
maar hebben ze geen abrikoos kleurtje in die lijn ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 22:05
crystal quartz noemen ze die kleur bij scheepjes. En op mijn pc neigt hij meer naar het grijze.

Als ge de huidskleur van een (en nu voorzichtig zijn met de benaming) inwoner van midden in Afrika juistekes voorbij de evenaar, laat ons zeggen een Hottentot neemt, gaat het veel simpeler zijn.

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 22:43
hij word omschreven als rose
oant Sjen
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 22:49
Zou de 821 geen goede huidskleur zijn? er staat dat deze iets roze is. Heb hem hier ook niet liggen dus kan het niet live beoordelen. De moonstone is wat beige achtig.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 23:04
http://www.knussel.be/wol/scheepjeswol-stone-washed

Hier kan je de kleuren en de benaming bij elkaar zien
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 23:08
Die moonstone heb ik dus liggen, aanbevolen door mijn monsterboek als zombie. Weet natuurlijk niet wat Bep precies van plan was?
Ben met de zwarte (black onyx) momenteel een vleermuis aan het haken. Wordt mooi, en is makkelijker tellen dan echt zwart.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2016 om 23:28
ik ben niets van plan maar als er over huidskleurig iets wordt gesproken moet ik altijd denken aan een heel donkere medemens die naar de apotheker gaat om plakkerkes (pleisters) en er dan eneke ergens op zijn gezicht plakt. Huidskleurig zijn ze maar ze vallen wel heel hard op bij hem dan.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 09:26
Ik vind huid niet rose. of het moet al van een pasgeboren baby zijn

http://www.creamijn.nl/c-2511913/scheepjes-stone-washed-nieuw/

volgen mij zij 814   en 821 de zelfde.
het moet niet kunnen maar ....
oant Sjen
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 10:45
volgen mij zij 814   en 821 de zelfde.
het moet niet kunnen maar ....

De 821 heet pink Quartzite, maar als je ze allebei dus ook de 801 vergroot zie ik inderdaad ook niet veel verschil Bloem. Maar het blijft lastig te zien op de pc.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 18:14
Voor mij is dit meer licht ecru. Ik heb geen ervaring met in de thee leggen.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3045
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2016 om 12:32
Hoi Bloem, ik heb van dit garen een vestje gebreid en ben zeer tevreden. Het is een heel fijn garen om mee te breien. Voor wat betreft de kleur ziet deze bij mij op de monitor ook meer grijs uit. Nummer 801 is volgens mij meer beige.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.234 seconden.
Lang Yarns