Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Moeilijk kiezen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Moeilijk kiezen
    Posted: 19 Februari 2016 om 09:01
Waarom toch elke keer ik een nieuw patroon kies,ik zo moeilijk kan kiezen als het niet is over het patroon dan is het weer over de kleur.Herkenbaar zeker voor de meeste onder ons ☺
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2016 om 09:20
Ja hoor heel herkenbaar . Je hoeft je dus niet ongerust te maken .

Dat is het prettige van op verzoek iets maken . Patroon en wol worden aangeleverd alleen de tijd niet
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2016 om 17:37
Zeker, heel herkenbaar. Veel patronen en garen hebben maar toch weer wat anders willen maken, toch weer een patroon en/of materiaal kopen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2016 om 07:00
ja toch wel en zeker als je een voorraad wol hebt gekocht met de gedachte van die kleur wordt het een trui voor die en die kleur een vest voor die.
En ondertussen heb je weer iets anders in gedachte waar je dan een paar bolletjes van de 'reeds voor een doel bestemde kleuren' hebt genomen en dan wordt het terug twijfelen en zoeken als je effectief aan die trui of vest gaat beginnen want dan kom je te kort.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2016 om 10:46
Ik heb een zwak voor wolletjes, dus ik heb konen vol . . . mijn probleem is vaak er ook echt iets van gaan maken en wat dan ?
Dat is iets, een probleem, waar ik aan werk LOL
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2016 om 12:42
Ha-ha, dat probleem ken ik. Vooral met lapjes. Die koop ik omdat ze in de aanbieding zijn terwijl ik later wel zal bepalen wat het kan worden. Dan dat wikken en wegen... Slapeloze nachten! En dan opeens... de beste ideeën komen na tweeën.  LOL 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2016 om 12:46
Als ik in mijn boekenkast naar een patroon zoek, zie ik weer zoveel leuke projecten voorbijkomen. En die zou ik wel allemaal willen haken en breien. En als ik dan op zolder naar mijn wolvoorraad kijk, dan zit die ene kleur er nét niet bij.

Ik heb juist een hekel aan verzoeken, omdat ik dan eerst die zoektocht door mijn boeken en bladen doe, waarbij ik al dat leuks zie, en het kost me dan ook nog tijd, die ik aan mijn eigen projecten had kunnen besteden.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2016 om 13:20
Ik heb geen last van verzoeken, wel van mezelf. Ik zie zoveel leuks, wat ik ook zou willen maken. Op internet, in de bladen, om me heen.
Ik heb zoveel garen liggen boven, wat ik ooit meengenomen/besteld heb omdat het zo aantrekkelijk was, maar er is nooit precies genoeg om nou net dat patroon te maken. Dus......toch maar weer internet afstruinen waar ik dan wel het beste de benodigde garens kan bestellen. En ja, jevoelt het vast aankomen....... dan zijn daar ook allerhande andere leuke wolletjes te koop die ik dan (om latere verzendkosten te besparen) ook maar mee bestel Embarrassed
Ik heb gelukkig een heel begripvolle echtgenoot LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2016 om 16:30
Ik heb een standaardantwoord bedacht bij verzoeken: Ik doe dat niet meer, ik heb al mijn tijd nodig voor mijn eigen projecten. Uiteindelijk is het mijn hobby. Als ik voor anderen brei en haak is het werk. En ik ben 65plusser, dus ik hoef niet meer. Een handwerklesje kan iedereen gratis krijgen. Ik had me al eerder voorgenomen om geen verzoeknummers meer te doen en ik trapte er toch twee keer in één week in. Mensen denken me een plezier te doen met een verzoek, maar het houdt me alleen maar af van leuke projecten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns