Vest |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Maart 2016 om 17:37 |
Mijn vest is af. Het komt uit Verena winter 2013. Vond het meteen erg mooi maar in december ben ik er dan toch eindelijk aan begonnen. Ik heb gebreid met Yak van Lang yarns.
De taillering is heel interessant. Begonnen met pen 4, dan naar 3,5, in de taille met pen 3 en daarna via 3,5 weer naar 4. De mouwen zijn gewoon met 4 gebreid. Het garen was eigenlijk wat te dik voor dit patroon daarom heb ik de kleinste maat genomen. En natuurlijk de lengte aanpassen, ik ben maar een kleintje!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geweldig !!! Daar kan ik alleen maar van dromen. Wat nieuw was voor mij, is het verloop van pen 4 via 3½ naar 3 en weer terug om de taillering voor elkaar te krijgen. Heel veel plezier ermee!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hier kan ik alleen maar kwijlend naar kijken, gaat mn pet ver te boven!
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
knap gedaan! heel mooi!
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
heel mooi
Handige oplossing voor die taillering . Zelfde aantal steken dus geen problemen met je kabels |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Yeahhhh heel fraai!
Vooral de bies vind ik apart en mooi. Zoiets wil ik dus (weer) voor mijn echtgenoot maken. Ook in grijs, toevallig |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Heel mooi en ook een erg mooie kleur hiervoor.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wauw Lidwina wat een schitterend vest.
Super mooi gebreid en het vele werk wordt beloond. gr Petra |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Dank jullie wel.
Deze manier van taillering was voor mij helemaal nieuw, maar het werkt prima. Ik denk echter dat deze alleen bruikbaar is bij een patroon, in andere gevallen zul je het verschil in vastheid van het werk wel zien denk ik. De kleur is niet grijs, maar echt beige zelfs tamelijk donker beige. |
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Heel mooi gemaakt en zal ook perfect passen zo te zien!
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Hij is werkelijk prachtig.
Ik doe het je niet na.
|
|
![]() |
|
Dat komt nog wel MG. En is zeker niet saai breien!! dank je wel
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Dilianne bedankt.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Zo zie je maar dat op een scherm de kleuren heel anders overkomen en dat het bij iedereen ook weer anders is. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een schitterend vest heb je weer gemaakt.
wel ideaal die taille met dunnere naald, je hebt geen probleem met de kabels zo.echt mooi hoor |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een prachtig vest.
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
OO hij is prachtig. Wat brei jij toch mooi zeg, ze gelijkmatig.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Weer een boetiekmodelleke.
|
|
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel. Was heel leuk om te breien, maar dat geldt voor mij bijna altijd.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Wat een prachtig vest Lidwina. schitterend!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |