Dikke pech! |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Maart 2016 om 13:32 |
Een paar dagen geleden is de USB-stick gecrashed waar m'n
patronen van Gehaakte Dieren opstonden. Ben al een paar dagen aan het proberen om het goed te krijgen, Maar dat gaat niet meer lukken. Ik vind dit echt erg!!!
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg jammer zeg. Denk je dat het veilig staat, ben je het nog kwijt.
Ik had heel veel boeken op een lees app staan, stopte die app er opeens mee, was ik al mijn boeken kwijt. Heel veel mensen waren hun boeken toen kwijt. Zo balen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is echt jammer. Waardevolle spullen zomaar verliezen door een raar mankement. Er gaat niks boven een stapeltje papieren kopieën in de brandkast. Zijn er geen vakbekwame mensen in jouw buurt die nog extra trucjes kennen?
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar kan je ziek van zijn, K.. zeg!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe heb je geprobeerd de gegevens er alsnog af te halen?
Er is speciale software voor, die zelfs van een opnieuw geformatteerde schijf nog een deel van de gegevens kan terughalen. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh Marileen wat erg voor je.
Maar als ik je kan helpen aan patronen, wat voor gehaakte dieren had je, laat het me weten. |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is echt heel lief van je Creaans!!!!
De patronen waren van allerlei dieren. Is het goed dat ik je een pm stuur?
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat is goed
|
|
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Marileen,
Ik heb ook heel veel patronen van gehaakte dieren. Als ik je helpen kan, dan stuur me maar een pm....... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |