Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor iedereen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Voor iedereen
    Posted: 22 Maart 2016 om 17:57
Speciaal voor onze Belgische leden , wat een vreselijke dag, ik leef met jullie mee. Hopelijk blijven we ons nog meer van dit soort drama's gespaard, wwaar dan ook.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 18:23
Het enigste dat je in zo'n situatie kan doen is hopen dat je een goede alerte engelbewaarder hebt.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 18:26
Ook ik  leef mee met allen die direct of indirect getroffen zijn door de aanslagen
En die impact is veel meer dan wij wel vermoeden.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2016 om 20:31
dat is idd zo Lao-tse.
Het lijkt wel of iedereen hier wel iemand kent die op de luchthaven aanwezig was op dat moment of in dat metrostation.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 10:51
Wat een heftige dag was het gisteren,wat een angst! en wat een verschrikkelijke beelden.Veel sterkte voor iedereen die er heel dichtbij betrokken zijn. Ik vertrek vandaag voor een weekje Spanje vanaf Eindhoven..... hoop snel door de douane heen te zijn....waarschijnlijk met heel veel tegelijk.Spannend!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 10:58
Ik snap die mensen niet, wij proberen met veel gedoe clusterbommen anti-persoons mijnen, de kernbom en mosterdgas en aanverwanten
chemicaliƫn uit te bannen en zij gaan met hun spijkerbommen op een vliegveld tussen allemaal onbekenden staan en worden dan als helden gevierd.
Ik snap het niet, ga lekker op het slagveld vechten met paintballs ofzo.
Ik doe de radio niet aan, want dan heb ik de hele dag rooie oogjes
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 11:33
veel plezier engeline en vertrek maar op tijd en doe gemakkelijke kleding aan voor het fouilleren.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 11:53
@ lw1463, ik laat het nieuws ook alleen gedoceerd toe hoor.
Vertik het om bang te worden en al teveel verdriet toe te laten.

Je moet ook jezelf beschermen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 12:00
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

@ lw1463, ik laat het nieuws ook alleen gedoceerd toe hoor.
Vertik het om bang te worden en al teveel verdriet toe te laten.

Je moet ook jezelf beschermen.

Ik weet gewoon niet hoe het komt, als ik iets zieligs in de krant lees gaan bij mij de kranen open.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2016 om 13:34
@lw1463  dat heet empathie.  Medeleven, meevoelen.
Beter dat dan een hard hart.

Back to Top
Noukkky1998 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Noukkky1998 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2016 om 10:38
Verschrikkelijk wat er is gebeurd!Ik leef mee met alle nabestaanden, slachtoffers, maar ook de mensen die dit gezien hebben en evt hulp verleend hebben. Hoop dat dit nooit meer gaat gebeuren. :(
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns