Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arya en Jirza

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Arya en Jirza
    Posted: 08 April 2016 om 17:54
In de Wibrafolder Arya en Jirza, spul om kettingen te maken en een leuke damespyjamabroek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2016 om 20:50
Dus de pyjamabroek ligt nu klaar op het bed ? Tongue
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2016 om 11:58
De folder zal maandag wel ingaan. Garen heb ik niet nodig.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2016 om 16:45
Wel een pyjama ??? Voor alle A'doornse pyjama parties LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2016 om 17:59
Alleen maar een broek. Overigens zijn mijn big shirts ook al uit het jaar nul en dan bedoel ik ruim vóór het millennium. Zo lang ze niet spontaan uit elkaar vallen, mogen ze blijven.

Zeeman heeft nu een nog softere soft, iets van chenille, met een korte looplengte. Misschien wel leuk voor babymutsjes.

wat rozengeur.
Back to Top
Paxdracona View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paxdracona Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2016 om 19:25

Ja, ik liep vandaag nietsvermoedend vol in de Arya-val :o heel toevallig had ik geld te besteden en dus ben ik nu een hele zooi wol rijker 
Embarrassed  de glinstertjesss ♥♥♥ (als ik het kon verantwoorden had ik de rode Jirza ook meegenomen aaah)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2016 om 09:35
Dus het ligt al in de winkels. Is het prettig om te voelen?

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2016 om 10:19
Goh het lijkt wel Fenna zonder pluizen of Bianca met glitters . . . mooi
Back to Top
Paxdracona View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paxdracona Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2016 om 10:42
Ik vind het heel fijn aanvoelen, vooral de Arya! Soepeltjes en glad, en weinig pluis enzo. Jirza is wat chunkier en wat pluiziger maar ook heel erg mooi ♡
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2016 om 12:47
Mooie warme kleuren zeg ! Misschien kun je hier een pyamabroek van haken of breien Magteld ;-))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2016 om 16:09
Dan neem ik liever echte schapenwol, dat is nog kriebeliger.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2016 om 16:00
En jawel, ik ben er in getrapt, wat een mooie kleuren. En ik had net in de bieb een boek "Omslagdoeken" geleend. Arya in grijs/rood en paars/rood met glitters, Fenna met glitters en wat gewone Fenna. Geen pyjamabroek, ik voelde de lente naderen en dan is zo'n ding toch te warm.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2016 om 16:47
Ik soms niet weet of ik blij moet zijn of juist niet dat ik minstens 3 kwartier moet fietsen voor ik bij een Wibra ben .

Ik kan wel het fietspad door de duinen nemen ,maar de laatste keer was dat bezet door de koeien die daar op de warme stenen rustig liggen te herkauwen . Er tussendoor laveren gaat moeilijk en vind ik ook een beetje link ,dus dan moet je tussen de duindorens door
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.857 seconden.
Lang Yarns