Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nog een zakdoekendoosomhulsel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nog een zakdoekendoosomhulsel
    Posted: 19 April 2016 om 23:53

Voor de oudste dochter deze keer met een deense dog.
En ik persoonlijk vind hem geslaagd.
Oké, de dingen waar er 2 van moesten zijn zijn niet helemaal hetzelfde, omdat het maken was, terug aftrekken, terug opnieuw tot het goed was, maar voor de 2de wist ik dus al niet meer hoe ik het gedaan had.
Sjaans heb ik een foto van hun deense dog en kon ik zo een beetje de bouw van dat beest zien.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 08:50
Bep, gezijt een kunstenaar...ongelofelijkmooi !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 09:26
Dat is een ongelooflijk project geweest. Clap

Wat een mooi idee om hun eigen huisdier na te maken. Klopt het dat je eerst de hond moet optillen voor je een zakdoekje kan pakken? Als je deze foto's neergezet had met de vraag "Ra-ra, wat is dit", had ik nooit geweten dat het een zakdoekdoosomhulsel was geworden. Big smile  
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 09:52
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 09:58
Deze is geweldig. Je zou hem ook als meubel in een poppenhuis voor Barbie kunnen gebruiken. De hond ook.Dan stop je er een lege tissuedoos in. )De bank, niet de hond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 11:33
Bep, je hebt jezelf overtroffen hoor. Wat ontzettend leuk!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 11:44
Ben het helemaal eens met wat jullie schrijven

Kamilla, als je de bovenste foto ziet dan zie je tussen de poten van de liggende hond een sleufke met een gedachte van blauwe letters. Dat is nog het lipke dat van de doos moet getrokken worden en dan kunnen daar de zakdoekjes uit getrokken worden. De hond kan rustig blijven liggen dan.

En idd die zetel zou heel mooi staan in een barbiehuis.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 11:49
Geweldig Bep. Vooral die hond, wat knap om die zomaar na te maken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 11:52
Zomaar was het niet hoor, het was behoorlijk schudden voordat die uit mijn mouw kwam.
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 16:59
Oh my!!! Met open mond zit ik hier naar te kijken.... Wat ongelooflijk knap en mooi!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 18:53
Enorm goed geslaagd, ik ben dol op grote honden LOL en zo knap, hij kan ook staan Thumbs Up
Misschien moet je iets vaker schudden . . . het gaat je goed af.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 19:34
knap gedaan!!!heel mooi!
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2016 om 09:10
Die is leuk zeg!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2016 om 10:12
Ze zijn geweldig Bep.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2016 om 18:56
oh wat heb je dit leuk en mooi gemaakt! Toppie hoor!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2016 om 20:02
wat een knap stuk werk heb je gemaakt. heel goed gelukt
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2016 om 23:30
bedankt allemaal.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2016 om 10:52
Prachtig, wat mooi gemaakt. Zeker erg leuk, dat de hond ook nog kan staan.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.922 seconden.
Lang Yarns