Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Elektrisch tuinieren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Elektrisch tuinieren
    Posted: 20 April 2016 om 16:58
Ik doe de tuin al meer dan 15 jaar en aan het begin heb ik meteen elektrisch materieel geëist. Want ik vind een tuin om in te zitten en niet om in te werken, dus bij de aanleg beloofde de huisband, dat ik de handjes niet hoefde laten wapperen. En toen werd hij mank.

Ik heb nooit problemen gehad tot vanmorgen. Ik stond vrolijk met de heggenschaar de struikjes in de voortuin bij te werken, toen er ineens een peuter uit de opvang naast ons opdook: "Wat doe je?" Antwoord: "Ik snijd de draad door".

Gelukkig had ik nog een gewone knipper ergens in de schuur. En vanmiddag moest ik toch mijn twee brillen halen, dus toen kon ik een nieuw snoer kopen op het winkelcentrum. En Ton heeft een nieuwe stop ingedraaid. Ik heb mijn lesje geleerd. Eerst apparaat uitzetten, dan pas praten.

Overigens is de huisbands voet gerepareerd, maar daarna is hij enigszins lui gebleven. En voor mij is het een extra work out naast het gewone sporten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 18:29
Lang leve de aardlekschakelaar!!! Shocked

Van oudsher was de tuin voor de vrouw! Ook manlief hier is liever lui dan moe als het tuinieren betreft. Vorig jaar heb ik een elektrische onkruidbrander gekocht. GEWELDIG !!! Dat is voor mij het eerste elektrische gereedschap dat ik aanschafte. Achter het huis heb ik mijn moestuin en die is geheel in de stijl van "het zweet uws aanschijns".Confused Zwoegen dus! 

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 18:44
Heb net 2 rondjes van een half uur grasgemaaid, waarom 2 x een halfuur, nou omdat je snoeren door kunt maaien en we dus een accu maaier
hebben. Een halfuur per accu en nu zou ik nog een keer kunnen, maar ik heb pauze. Opa had eerder een zitmaaier, maar achter de maaier lopen is beter voor mijn conditie.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2016 om 23:43
Door die klein mannen begint ge zotte kuren gaan te doen, want ge houdt alles in het oog, behalve den draad.
30 jaar geleden zoudt ge er in een keer een gratis permanent bij gehad hebben.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns