nog een zakdoekendoosomhulsel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 April 2016 om 23:53 |
![]() Voor de oudste dochter deze keer met een deense dog. En ik persoonlijk vind hem geslaagd. Oké, de dingen waar er 2 van moesten zijn zijn niet helemaal hetzelfde, omdat het maken was, terug aftrekken, terug opnieuw tot het goed was, maar voor de 2de wist ik dus al niet meer hoe ik het gedaan had. Sjaans heb ik een foto van hun deense dog en kon ik zo een beetje de bouw van dat beest zien. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bep, gezijt een kunstenaar...ongelofelijkmooi !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Dat is een ongelooflijk project geweest.
![]() Wat een mooi idee om hun eigen huisdier na te maken. Klopt het dat je eerst de hond moet optillen voor je een zakdoekje kan pakken? Als je deze foto's neergezet had met de vraag "Ra-ra, wat is dit", had ik nooit geweten dat het een zakdoekdoosomhulsel was geworden.
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Deze is geweldig. Je zou hem ook als meubel in een poppenhuis voor Barbie kunnen gebruiken. De hond ook.Dan stop je er een lege tissuedoos in. )De bank, niet de hond.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Bep, je hebt jezelf overtroffen hoor. Wat ontzettend leuk!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Ben het helemaal eens met wat jullie schrijven
![]() ![]() Kamilla, als je de bovenste foto ziet dan zie je tussen de poten van de liggende hond een sleufke met een gedachte van blauwe letters. Dat is nog het lipke dat van de doos moet getrokken worden en dan kunnen daar de zakdoekjes uit getrokken worden. De hond kan rustig blijven liggen dan. En idd die zetel zou heel mooi staan in een barbiehuis. |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Geweldig Bep. Vooral die hond, wat knap om die zomaar na te maken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Zomaar was het niet hoor, het was behoorlijk schudden voordat die uit mijn mouw kwam.
|
|
|
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Oh my!!! Met open mond zit ik hier naar te kijken.... Wat ongelooflijk knap en mooi!!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Enorm goed geslaagd, ik ben dol op grote honden
![]() ![]() Misschien moet je iets vaker schudden . . . het gaat je goed af.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
knap gedaan!!!heel mooi!
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Die is leuk zeg!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Ze zijn geweldig Bep.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh wat heb je dit leuk en mooi gemaakt! Toppie hoor!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een knap stuk werk heb je gemaakt. heel goed gelukt
![]() |
|
![]() |
|
bedankt allemaal.
|
|
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Prachtig, wat mooi gemaakt. Zeker erg leuk, dat de hond ook nog kan staan.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |