hoogeveens leesplankje |
Reageer |
Autheur | |
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 April 2016 om 13:05 |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat goed van jou om die te vinden. Niet dat ik ze ga borduren, maar ik vind ze wel heel erg leuk.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had ze ook gevonden ,maar omdat ze allemaal van Hoogeveen waren ...
Wel even gespiekt ,die van 1940 heeft mijn opa ons mee leren lezen . Ik heb hem ook nog, zelfs de letters . Als ik het nu vergelijk met maan ,roos ,vis . Van andere leesplankjes dan van Hoogeveen heb ik geen telpatronen kunnen vinden helaas . Er zijn er wel van het A B C |
|
henriette60
Groupie Lid sinds: 20 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de site die hierboven werd aangegeven staat het patroon van het Hoogeveens en volgens mij het Katholieke leesplankje. Gratis te downloaden. Mocht het niet lukken dan heb ik zelf ook nog wel een patroon uit de Ariadne rond 1986. Groetjes |
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk om te zien. Mijn oma heeft Aap, noot, Mies voor mij geborduurd. Is een knots van een lap geworden, met een stok aan de bovenkant en onderkant om hem goed te laten hangen. Dierbare herinnering.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |