Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Viltdag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Viltdag
    Posted: 19 April 2016 om 19:58
Afgelopen zaterdag ben ik op een viltdag geweest in amersfoort. Op fb is een groep met allemaal mensen die ook als hobby met vilt werken is. Er werd geopperd om eens een keer bij elkaar te komen en afgelopen zaterdag was het zo ver. 50 mensen bij elkaar reuze gezellig met verschillende workshops van oa pop en plank, atelier Droomvilt en het vrolijke nest en atelier Sari. Heel leuk om alle mensen achter de ateliers te ontmoeten. Je hebt er toch een beeld bij gevormd door de mail.
Er was een verloting waar iedereen een prijs kreeg. Echt voor herhaling vatbaar, hopelijk volgend jaar weer.
Dit was het voorbeeld van de workshop van Pop en Plank
En deze vind ik zo gaaf voor de winter. Heb ik gelukkig nog even tijd om hem te maken.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 23:03
Maak je die vilt eerst zelf ?
En dat is dus allemaal handnaaiwerk zo te zien op de blog van Pop en plank.

Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 14:39
Originally posted by bep bep wrote:

Maak je die vilt eerst zelf ?
En dat is dus allemaal handnaaiwerk zo te zien op de blog van Pop en plank.

Bij pop en plank is het lontwol waar je mee werkt soms moet je dat zelf natvilten in het voorbeeld is de lontwol zo gebleven. Alles wordt wel met de hand genaaid ja. Al zou je de stoffen ook met de machine kunnen doen.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2016 om 10:59
O, dat heb ik ook wel eens gedaan, dingen maken met vilt. Geweldig leuk om te doen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns