Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Etsy

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Etsy
    Posted: 29 April 2016 om 18:59
Heeft iemand als eens iets bij Etsy besteld, en hoe beviel dat?

http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 19:10
Nee, nog nooit. Volgens mij is het ook afhankelijk van de aanbieder. Vaak zie je een heleboel positieve reacties. Dat geeft toch wel hoop. Je kunt toch ook selecteren op alleen Nederlandse aanbieders? Geeft iets meer zekerheid...
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 19:22
Ik heb al weleens bij etsy besteld. Geen wol of zo maar wel papier dingetjes. En patronen ook van allerlei dingen kralen of haken
bevalt me prima. Omdat je met PayPal kunt betalen heb je gewoon zekerheid als iets niet bevalt!
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 19:43
Ik heb patronen gekocht via Etsy, en wat edelstenen. Geen problemen gehad, beviel prima.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2016 om 11:44
Ik heb ook al verschillende dingen via etsy besteld. Duurt soms wat lang voordat je het binnen hebt, maar gaat goed. Je moet wel goed opletten of er geen extra verzendkosten erbij komen. Dat staat aangegeven bij het bedrag.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Paxdracona View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paxdracona Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2016 om 12:00
Ja, ik koop heel vaak bij Etsy! Edelstenen, sieraadspullen, lontwol, veiligheidsoogjes, snuisterijtjes... Ik kijk altijd of degene waarvan ik het koop goede recensies heeft/al veel verkocht heeft en of de verzendkosten niet MEGAhoog zijn (soms duurder dan wat je wilt kopen x_x) Soms duurt het lang voor je t hebt, als het uit het buitenland moet komen, dus voor tijdsgebonden projectjes is het niet mijn eerste keus.

Verder is het inderdaad via Paypal verzekerd, dus ik zou zeggen, shop ze ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.314 seconden.
Lang Yarns