Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor de bruid

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Voor de bruid
    Posted: 07 Mei 2016 om 09:11
Ook Wibra heeft nu spulletjes voor de bruid, die een beperkt budget heeft. Ik heb de folder al gezien, die volgende week in de bus valt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2016 om 12:21
uit curieusiteit ben ik ook eens gaan zien. Er zitten wel bruikbare dingen tussen, zelfs voor een communikant (witte strikjes voor het haar bv)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2016 om 16:49
Kommunikantjes heetten in mijn jeugd bruidjes, dus die kunnen er ook van genieten. En kleine meisjes, die bruidje willen spelen.

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2016 om 17:08
Als uitgedoste witte bruid sta je op de grote dag wel in het centrum van de belangstelling. Jezelf versieren met aanbiedingen waarvan de meesten een folder in de bus gekregen hebben, lijkt mij niet erg origineel. Toen ik trouwde hadden we het ook nog niet zo breed en heb ik alles zelf gemaakt. Ook niet gratis, maar wel zeer betaalbaar zonder dat er een tweede van rondliep.   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2016 om 09:26
Maakt het iets uit dat het massaproductie is? Ik loop 's zomers in Kruidvat T-shirts rond en ben nog nooit iemand anders met dezelfde tegengekomen. Ik draag mijn Zeeman t-shirt met ere, ik gebruik zoveel garen van ze. Ook heb ik in een Wibra enquĂȘte gezegd dat ik een rood shirt met gele opdruk van die firma zeker zou gaan dragen.

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2016 om 20:16
Het gaat om het gevoel dat je hebt op het moment dat je het draagt. Op je trouwdag kun je je de mooiste bruid van de wereld voelen, en dat kan in een haute couture outfit maar ook in een jurk van H&M met assecoires van de Wibra. Je bent zelf uniek voor degene waar je mee trouwt, je ouders en je familie, en dat is het allerbelangrijkste.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2016 om 09:39
Ik heb een zomerjas, zowat het halve dorp heeft precies dezelfde. Ik had hem gekocht bij de Welkoop. Ik draag hem nog maar zelden, vind dat toch niet leuk, dat zowat iedereen er in rondloopt. Je komt altijd wel een of meer tegen die hem ook dragen. Nu heb ik gelukkig nog wel andere zomerjassen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2016 om 10:38
Zomerjassen of T-shirts waar we massaal in rondlopen, maken mij op zich niet zoveel uit alhoewel ik me Janne Marie's antwoord goed vinden kan. De discussie hier ging over bruidskleding. Dat is voor mij toch een andere categorie. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2016 om 11:26
wel ik zou het niet erg vinden dat er nog duizend bruidjes met hetzelfde kleed rondlopen. Ik ben tenslotte dan toch de enige bruid op het feest die dag dat er rondloopt, want hoe groot is de kans dat er nog een bruid op je feest verschijnt?
Allemaal inde veronderstelling dat er een feest is natuurlijk, maar ik zou niet weten waarom je anders een bruidsjurk met alles erop en eraan zou kopen voor het kwartiertje gemeentehuis.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2016 om 09:49
Ja maar je zou maar bij het stadhuis staan en er komt een bruid naar buiten met dezelfde jurk. En zij heeft nog eens een wespentaille en jij niet. Dat zou toch echt niet zo leuk zijn.
Gelukkig heb ik daar geen last van gehad, ik heb toen mijn eigen trouwjurk gemaakt, ook de kleding voor mijn man en zoontje (10 maanden) die we toen al hadden. Dus het was niet mogelijk dat ik iemand tegen zou komen met dezelfde jurk.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns