beer |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Mei 2016 om 15:07 |
een beer gemaakt met Noors patroon groet van nia ![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Mooie Noorse beer geworden.
![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
leuk beestje
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ziet er mooi uit, alleen spijtig dat de foto zo klein is, want dat noors is ongeveer hetzelfde als fair isle dacht ik.
|
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
zo dat lijkt me een hele klus. hij is prachtig
|
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Wat knap. Mooie beer.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel mooi.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik vind hem heel bijzonder, bijzonder mooi.
|
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Moooooiii!!! Deze heb je gebreid?
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
En nu dat de foto wat groter is ben ik zeker dat het heel mooi is. Ook een mooi (noors/fair isle)patroon
|
|
|
|
![]() |
|
Crochet time ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Mooie beer en prachtig patroon.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Zo hé, das een mooie!
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Oh kijk... leuke beer!
Soort van ijsbeer met sneeuwvlokjes. ![]() (vorige keer dat ik keek was de beer in postzegel formaat afgebeeld en niet goed te zien) |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
hallo bewonderaars
heel erg bedankt voor alle reacties ik ben er helemaal stil van ja de beer is gebreid en ja de grote foto is beter dan dat kleine fotootje het was een reuze project heb er alles bij elkaar volgens mij 2 jaar over gedaan ergens bij het bovenlichaam liep ik vast omdat ik het patroon niet snapte heb het toen 1 jaar in een hoek laten liggen maar omdat het een project voor mijn moeder was heb ik op een gegeven moment toch maar iemand gevraagd met me mee te kijken en toen ik dan eindelijk verder kon alles op alles gezet om het tot dit eindresultaat te brengen Ben ook heel blij dat ik het gedaan heb mijn moeder is er reuze blij mee de beer staat te pronken op haar bed en hij word aan een ieder die hem wil zien getoond groet van nia |
|
![]() |
|
Ik zou er ook heel blij mee zijn als mijn dochter iets zou maken waar ze bloed zweet en bijna tranen voor gelaten zou hebben en het uiteindelijk tot een goed einde heeft kunnen brengen (en het er dan bovenop nog een cadeau voor mij zou zijn ook).
|
|
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig en al die moeite is het zeker waard geweest.
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat een mooie beer geworden en wat een werk om hier dit patroon in te krijgen
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Nou dan mag je trots zijn op het resultaat, maar meer nog op je doorzettingsvermogen.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Heel erg mooi !
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |