Breiboezem |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Mei 2016 om 12:22 |
http://voeljeweervrouw.nl/?page_id=30
Misschien wel bekend bij jullie, hoorde dit gisteren voor de radio. Soms heb je wel, eens, wat zal ik gaan maken...............(breien) |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ff op de website gekeken en inderdaad wat een ontzettend goed initiatief en wat een leuk idee om zo vrouwen te helpen die dit meegemaakt hebben. Het is al erg genoeg als je 1 zo niet beide borsten moet missen.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi!!!!!
Ik twijfel nog...zal ik me aanmelden om te breien of niet? Ik ben niet zo erg van de verplichtingen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het een goed initiatief, maar ik heb eigenlijk nooit het gevoel van Wat zal ik nou eens breien? IK heb meer van Teveel patronen te weinig tijd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het een heel bijzonder initiatief
Wil me eigenlijk meteen aanmelden om te gaan breien Heb eerst even gelezen op de site Maar ze hebben genoeg breisters En je moet ook eert een workshop doen Dus ik hou het wel in de gaten en laat het even op z'n beloop Ga wel zien of ik een keer het aanbod zie om zo'n workshop te kunnen doen Groet van nia |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het ook een heel goed initiatief, maar als ik op die link klik en ik scroll een beetje dan staat me die derde commentaar (is dezelfde persoon als van die tweede vraag/commentaar) mij al niet aan. Dan komen bij mij de haren al recht en ge wilt niet weten welk antwoord zij van mij zou krijgen.
Ik denk dat het heel sterke mensen zijn die dat initiatief leiden. |
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi gebaar naar heel veel vrouwen, blijkbaar die hier behoefte aan hebben .wereldwijd.. Bij mij kriebelt alleen de begintekst ... voel je weer vrouw .... Alsof ik me met m.n resterende ene halve borst een man zou voelen, mooi niet ;-) maar ik oor-en veroordeel andere vrouwen niet die dat wél zo ervaren en daar kan deze actie een steuntje in de rug en een mooie aanVULLING voor zijn...succes voor degenen die mee gaan breien !i
P.s. Wil je voor niet voor een groep gaan breien maar voor een vriendin of bekende dan zijn er ook patronen op internet, ook voor een gehaakte...google op knitted breast prothese of crochet breastprothesis... |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
nldutchy
dank je wel voor de tip ik zal eens gaan zoeken met vriendelijke groetnia |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |