Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lijkt dit leuk ja of ja? En wie doet er mee?

 Reageer Reageer Pagina  123 13>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Lijkt dit leuk ja of ja? En wie doet er mee?
    Posted: 02 Mei 2016 om 15:02


Er zijn al acties geweest om dingen te haken en die ergens gewoon neer te poten voor de vinder, of een boek op de trein achter laten voor de vinder met een boodschap in.

Als wij nu eens een applikske maken om naar een ander willekeurig hobbydoosje te sturen, dus ge maakt er eneke (vb Disney applicatie kan iedereen wel gebruiken om ergens op te naaien) mag ook een ander zijn natuurlijk, plaatst een foto op deze pagina en dan pm je naar bloem of mij en dan krijg je een adres waar je het naartoe kunt sturen. Oké het kost wel een postzegel, maar de gedachte aan een verrassing vind ik dubbel en dik waard.

Wie?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:11
o ja en we spreken ook af dat we het allemaal op dezelfde dag ongeveer op de bus doen, laat ons zeggen rond 25 mei (is nog drie weken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:11
Zou je mee willen doen, en heb je geen patroontje. Dan mag je mij een pm sturen met je e-mail adres ,ik heb wel een paar
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:14
ik doe dus mee en ik heb ook wel een paar applikskes.

Ga er al direkt aan beginnen se.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:20
Ik doe mee, ik heb een boekje vol applicaties, daar moet wel een goede bij zitten. En kan ik dan de foto of een scan van het haaksel opsturen aan iemand die wel foto's kan plaatsen? Of ik laat het mijn huisband proberen. Doet ie eindelijk wat nuttigs op de computer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:39
Die keuze is aan jou Magtelt. Ik zou de huisband laten proberen. 'Je bent nooit te oud om iets nieuws te leren' zeggen ze, alhoewel, autorijden zal ik nooit leren.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 15:52
Ik doe mee, ga al op zoek naar iets leuks.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 16:58
Ik doe ook mee
oant Sjen
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 18:57
Ik vind het een leuk initiatief, maar ik doe niet mee.... Kan geen applicaties maken....
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 19:33
Meedoen gaat voor mij ook niet lukken. Maar ik waardeer het idee van Bep om de vriendschappen hier op het forum op een creatieve manier te verdiepen. Clap 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 19:52
Ik zou mee willen doen, maar heb niet zo'n goed beeld wat jullie met een applicatie bedoelen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 19:58
o maar daar is een mouw aan te passen hoor voor diegenen die geen applikskes kunnen haken. Wie een postzegel en een eveloppe over heeft die kan me pmmen en ik verzin wel iets.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 20:00
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2015
Locatie: Groningen
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 20:03
Oh Bep!! Maar dít kan ik wel!!!! Ik dacht dat je iets bedoelde op de naaimachine of zo....
Ik doe dus mee!!👍🏻👍🏻
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 20:23
Ohh iets dergelijks kan ik wel in elkaar draaien hoor.
Is er nog een maximum aan hoe groot het zal gaan zijn?


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 20:25
het moet in een gewone envelop passen
oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2016 om 20:27
LOL.... ding van 1 meter is geen applicatie meer, maar behang.
Maar ik snap m hoor. Big smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2016 om 10:51
Heel erg leuk idee, maar ik sla deze editie nog even over. Ben momenteel te druk met wat spul voor een kraampakket (en daarnaast uiteraard Eyeoor nog steeds liggen).
Vind het echt wel een topidee!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2016 om 16:28
Dit zou een papegaai moeten zijn. 

Ik heb het patroon niet gekocht, vanaf de foto gehaakt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2016 om 16:34
die vind ik al zeker geslaagd. vrolijke kleuren.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns