enquete |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Mei 2016 om 12:39 |
anonieme enquete
Goedenavond dames, mijn naam is b de tweede van b&b. Naar aanleiding van een actie hier ondernomen, doe ik onderzoek naar de mening van jullie over het feit of er nog eens zo'n actie kan plaatsvinden. De enquete is volledig anoniem en zal ook dusdanig behandeld worden. U hoeft geen emailadres in te vullen want 1) als je het wel doet is het niet meer anoniem 2) er wordt toch nikske verloot Vraag 1 : Zou je nog eens aan zo een actie meedoen? o ja --> ga naar vraag 2, dan 3 en dan 5 o misschien --> ga dan naar vraag 3, dan 2, en dan 5 o neen --> naar vraag 4, dan 2, dan 3, en 5 Vraag 2 : De frequentie o 1 maal per jaar o 1 keer in het voorjaar en 1 keer in het najaar o elke keer als het nodig is o 1 keer per jaar EN telkens als het nodig is Vraag 3 : Als jij de ontvanger zou zijn, mag dan jouw adres dat op een slinkse manier verkregen is doorgegeven worden? o ja, maar alleen aan diegenen die meedoen o ja, maar moet daarna direkt vernietigd worden of ik verhuis o neen, ik wil wel ontvanger zijn, maar heb liever dat het naar één adres wordt opgestuurd en dat die persoon dan alles doorstuurt naar mij o neen, ik wil geen ontvanger zijn --> ga naar vraag 6 Vraag 4 : Waarom niet? Ga verder naar vraag 1 en kies een andere optie. Vraag 5 : Hier kan je suggesties doen voor ontvangers : vb. 1r5 n7 Vraag 6 : Spijtig, maar daar wordt geen rekening mee gehouden, kleur een ander bolletje Dank jullie wel voor jullie input. De gegevens worden zorgvuldig nagekeken en verwerkt in een statistiek. b de tweede van b&b |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
O kijk, een enquete en dan nog wel anoniem, hebben we nog niet veel gehad hier op het forum.
Straks eens efkes goed bekijken en invullen (als mijn ijskreemcalorieën helemaal verdwenen zijn). Twintig minuten eten (eerst hele kleine schepjes omdat hij te hard is, en na een kwartiertje is hij zo lekker smeuiig dat de rest vanzelf schepte en ik nog vlug moest zijn om niet te smossen maar hij was keilekker, chocoladeijs) |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
1 - ja, 2 d, 3 d, 6 ik pak even mijn crayons erbij
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
aha al 1 anoniempke se, de statistiek van b de tweede van b&b krijgt al vorm.
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zie hier de antwoorden van "Kamilla Anonyma":
1... ja 2... c 3... d (niet als afwijzing bedoeld, maar het past niet zo in mijn karakter) Het is fantastisch om mede-forumleden een steuntje te geven! De suggestie om een applicatie te haken, lukte mij niet vandaar een welgemeende kaart in de actie van afgelopen week. Dat ik geen gegevens vermeld heb in mijn profiel, heeft niets met jullie persoonlijk te maken maar met het feit dat internet openbaar is. Geweldig dat jullie als "duo B&B" de onderlinge vriendschappen verstevigen! |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
1 a 2d 3d .6..... Nu werkt mijn kleuren balpen niet verdorie .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil best 1 of 2 x per jaar meedoen met iets dat door de brievenbus past en dan bijvoorbeeld 1 x voor iemand die het echt heus verdient en een heleboel krijgt en 1 x voor een ruilactie, dus 1 op 1. Mag best een verrassing zijn, wat je geeft en krijgt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of ik a, b of c of het hele alfabet moet of mag aankruisen of 1 tot 10 moet tellen maar alleen al vanwege de ontzttend leuke postbusbezorginguitwisseling zou ik weer mee doen. En dat iemand die het nodig heeft, om welke reden dan ook, een steuntje in de rug gegeven wordt vind ik mooi meegenomen.....nee, geintje...het is heerlijk om iemand op deze manier te supporten, van ❤️❤️ mee gedaan !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
1 - A
2 - C 3 -B |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
1 A
2 C 3 A
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ow, wel leuk hoor, maar ik hou er echt niet van.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
1....A
2....C 3....A |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou...dan vindt je het ook niet leuk. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
1- C
4- oké vooruit dan omdat ge zo aandringt 1- A 2- A,B,C,D 3- A 5- een ieder een gedeelte maken om een deken van te maken en dan ook nog eens geen verloting best wel jammer maar ik heb de enquete wel ingevuld |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Allemaal al bedankt dames.
Eneke heb ik door de 'bepper' gehaald en dat is deze (vermits ze anoniem zijn kan ik niet zien van wie het is) Ow, wel leuk hoor, maar ik hou er echt niet van. De vertaling ervan is volgens die bepper : ik doe elke keer mee als het nodig is maar waag het niet om mij applikskes te sturen. Geen nood, ipv applikskes kan er dan afgesproken worden dat er een, en nu zeg ik zomaar iets want had het juist op een of ander blog gelezen, grannyaanzettoteennieuwvest kan gestuurd worden. Of zoals een ander anoniempje voorstelde, een afgesproken afmeting vierkantje om een deken te maken. (klein beetje door de bepper vertaald) Ik wacht nog een paar reacties af vooraleer mijn statistiek te trekken. b2vanb&b |
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog nooit een granny gemaakt.
Vind granny's ook niet leuk. Ik kan natuurlijk ook een pannenlapje maken, zonder lusje....... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
We zien wel hoe zoiets loopt, maar van mijn kant zullen deze projecten beantwoord worden met het sturen van een kaart.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar Kamilleke, zo.n kaart is ook uniek en super.attent !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jouw lieve antwoord! Maar het is natuurlijk een handwerkforum en dan wordt er toch eerder een wollen of katoenen bijdrage verwacht. Mijn laatste handwerkstuk was een zelfgemaakte kapstok voor in de gang. Zoiets kan ik toch niemand aan doen....
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Neuh..... of het moet net iemand zijn die 10 verschillende kapstokken nodig heeft.
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |